در همایش ترویج زایمان طبیعی مطرح شد;
برای نخستین بار در سطح استان زنجان همایش ترویج زایمان طبیعی با هدف توانمندسازی مادران باردار با حضور مسئولین و فعالان حوزه بهداشت و درمان برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ 08 May 2016
مسئول دفتر نهاد ولی فقیه دانشگاه علوم پزشکی زنجان در جشنواره ترویج زایمان طبیعی که ظهر امروز در بیمارستان آیت‌الله موسوی برگزار شد، با اشاره اهمیت تکریم ارباب رجوع و بیماران در حوزه بهداشت و درمان گفت: خادمان حوزه بهداشت و درمان در قبال جامعه مسئولیت دارتد و تحت هر شرایطی باید به وظایف خطیر خود عمل کنتد.

حجت‌الاسلام محرمعلی شیرمحمدی افزود: در حوزه بهداشت و درمان قشر ماما درای نقش مهمی در حوزه حفظت و ارتقای سلامتی مادران باردار و نوزادان دارند لذا باید متولیان و مسئولین حوزه بهداشت و درمان به مطالبات این قشر توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به آمارهای درخشان حوزه بهداشت و درمان استان زنجان گفت: خوشبختانه به لطف افزایش توان نیروی انسانی متخصص و همچنین گسترش تکنولوژی ، میزان مرگ و میر مادران و نوزادان بسیار کاهش یافته است.

شیرمحمدی در پایان با بیان اینکه اگر خواهان جامعه‌ای سالم هستیم باید نسبت به پرداخت حق و حقوق دست‌اندرکاران حوزه سلامت روح و روان و درمان اقدام کنیم بر پیگیری مطالبات جامعه پزشکی و کادر درمان تاکید کرد.

لازم به ذکر است همایش ترویج زایمان طبیعی با تاکید بر محورهای زایمان طبیعی و مزایای آن در مقایسه با سزارین، زایمان بی‌درد و کلاسهای آمادگی زایمان فیزیولوژیک و ارائه خدمات مشاوره‌ای برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار