راه یافتگان مجلس در ۱۰ حوزه فارس مشخص شدند

رییس ستاد انتخابات فارس امروز سوم اسفندماه اسامی قطعی منتخبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۲ حوزه این استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۲۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ 22 February 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:احمدی زاده  گفت: در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان علیرضا پاک فطرت با ۱۹۳۷۹۰ رای، روح الله نجابت با ۱۲۲۸۰۷ رای، جعفر قادری با ۱۱۶۶۸۴ رای و ابراهیم عزیزی با ۱۱۴۳۲۹ رای راهی بهارستان شدند.
در حوزه انتخابیه اقلید مسلم صالحی با ۱۴۸۸۰ رای، در حوزه آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان رحیم زارع با ۲۶۳۰۶ رای، در حوزه انتخابیه کازرون، کوه چنار فریدون عباسی با ۲۷۶۷۱ رای و در حوزه انتخابیه جهرم و خفر محمدرضا رضایی کوچی با ۳۹۹۴۰ رای اکثریت آرا را به خود اختصاص دادند.
در حوزه انتخابیه لارستان، گراش، خنج و اوز نیز حسین حسین زاده با ۲۸۳۹۹ رای ، در حوزه انتخابیه سروستان، کوار و خرامه عبدالعلی رحیمی مظفری با ۳۷۷۷۱ رای و در حوزه انتخابیه نی ریز، استهبان و بختگان، فرهاد طهماسبی با ۲۸۸۴۷ رای به مجلس شورای اسلامی به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.
همچنین در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد جلال رشیدی کوچی با ۳۲۴۶۹ رای، حوزه انتخابیه فسا حجت الله فیروزی با ۳۲۵۲۸ رای، در حوزه انتخابیه فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین محمدمهدی فروردین با ۲۹۶۶۱ رای و در حوزه ممسنی و رستم مجید انصاری با ۵۰۰۰۸ رای به بهارستان راه پیدا کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار