نان گران می‌شود

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: قیمت نان لواش از ۱۷۵ تومان به ۲۰۰ تومان افزایش یافت.
کد خبر: ۶۷۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶ 07 November 2018
علیرضا شجاعی از افزایش ۱۵ درصدی قیمت نان در همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا، شجاعی با بیان اینکه همدان جزء استان‌های آرام کشور است، گفت: بازار به آرامش بازگشته و قیمت‌ها تثبیت شده است و کمبودی از نظر کالا‌ها نداریم.

شجاعی با تأکید بر اینکه تقاضا در بازار منطقی شده است، تصریح کرد: در حال حاضر مقداری احساس نگرانی می‌کنیم چرا که بازار به سمت رکود می‌رود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خاطرنشان کرد: تقاضای کاذب از بین رفته و به سطح عاقلانه و منطقی رفته که در چنین شرایطی خانواده‌ها به سمت عقلانیت اقتصادی می‌روند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت عرضه در بازار نرمال است، ادامه داد: فعلاً احساس خطر نمی‌کنیم و قول دادند تا ۱۸۰ روز دیگر سوئیفت باز باشد که این فرصتی برای مبادلات است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان درباره احتکار‌های صورت گرفته در کشور، اضافه کرد: در جوی که به وجود آمد، استان همدان احتکار زیادی نداشت و فقط ۲۰۰ واحد زیرسوال رفت.

وی با بیان اینکه نرخ لبنیات و گوشت مشکل دارد، تصریح کرد: قیمت لبنیات به علت اینکه صنایع به قیمت پایه شیر معترض هستند کمی مشکل دارد و گوشت نیز دچار عارضه قاچاق دام شده است.

شجاعی با اشاره به اینکه قاچاق دام در بخش گوشت خود را نشان می‌دهد، یادآور شد: هفته گذشته ۱۲ نیسان ۲ طبقه دام به سمت کرمانشاه بارگیری شده بود چرا که الان ذاتاً قاچاق توجیه اقتصادی دارد.

وی در پایان درباره فروشگاه‌های زنجیره‌ای خاطرنشان کرد: با فروشگاه‌های زنجیره‌ای که قیمت درج شده با قیمت فاکتور متفاوت است، برخورد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار