نماینده ولی‌فقیه در همدان:

بنای ما بر حمایت از دولت‌هاست/ موفقیت دولت سبب رفع مشکلات مردم می‌شود

گروه استان‌ها- حمید ملانوری شمسی استاندار همدان پیش از ظهر امروز، در نخستین روز کاری خود پس از معارفه، با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار کرد.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳ 03 October 2024

بنای ما بر حمایت از دولت‌هاست/ موفقیت دولت سبب رفع مشکلات مردم می‌شود

به گزارش -«تابناک همدان»- دکتر حمید ملانوری شمسی، استاندار همدان پیش از ظهر امروز، در اولین روز کاری خود پس از معارفه،.به همراه معاونین و مدیران حوزه استاندار با حضور در دفتر آیت‌الله شعبانی‌موثقی، نماینده معزز ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان، دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان نیز ضمن تبریک انتصاب استاندار همدان، اظهار کرد: گزارش ارائه شده در جلسه معارفه نشان از آشنایی استاندار، با استان همدان و ظرفیت‌های موجود دارد.
آیت الله شعبانی با اشاره به اینکه در حوزه مسکن، همدان جز شهرهای گران محسوب می‌شود، گفت: برای موفقیت در این عرصه راهی جز مردمی‌سازی وجود ندارد و با توجه به واقعیت‌های موجود در عرصه اقتصاد و آورده‌های مردمی با مشکلاتی روبرو هستیم.
امام جمعه همدان، تاکید کرد: ساز و کار مردمی‌سازی که مورد تأکید حضرت آقا است، در حوزه مسکن باید طراحی شود، که در این خصوص، نیازمند ترویج فرهنگ حمایت از سرمایه گذاران در استان هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری در استان خواست تا، دستگاه‌های نظارتی از مدیران دستگیری کنند و مانع از ریسک پذیری آنها نشوند و همچنین، ترک ‌فعل‌ها را مورد توجه قرار دهند.
وی با بیان اینکه، امروز مسئولان باید در کنار مردم باشند، گفت: شاخص‌های تخصص، انگیزه و مردم داری در انتخاب مسئولان که توسط استاندار مطرح شد، امیدوار کننده است، همچنین، بنای ما بر حمایت از دولت‌ها بوده و هست، چرا که موفقیت دولت یعنی حل مشکل مردم.
آیت الله شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه، در سند فرهنگی استان، بسیاری از آسیب‌ها و اولویت‌ها دیده شده است، گفت: برای حل آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی، فرهنگی در استان دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی باید حمایت و تقویت شود.

استاندار همدان هم در این دیدار، از برنامه‌های خود در راستای توجه به مسائل فرهنگی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین توجه به مسایل اقتصادی و معیشت مردم در سطح استان، مطالبی ارائه کرد.

در پایان این دیدار، نماینده ولی فقیه در استان، یک قطعه انگشتر عقیق تبرکی منقش به آیات الهی به استاندار اهداء کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار