برگزاری236عنوان برنامه برای کودکان همدانی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان همدان گفت: تابستان امسال 236 عنوان برنامه برای کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 27 July 2015

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان همدان گفت: تابستان امسال 236 عنوان برنامه برای کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس؛سیدمحمدرضا جوادی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای اعضای خود 236 عنوان برنامه برای تابستان امسال پیش‌بینی کرده است، اظهار کرد: در حال حاضر نیز برنامه‌های کانون پرورش فکری در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های در نظر گرفته شده شامل سفالگری، خوشنویسی، عکاسی، پویانمایی و ... است، افزود: استقبال قابل قبولی از برنامه‌ها شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان همدان تصریح کرد: قصه‌گویی و انجام برنامه‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های ویژه این مجموعه است.

وی جشنواره‌های فرهنگی و ادبی را از دیگر برنامه‌های تابستان امسال دانست و خاطرنشان کرد: اردوهای سیاحتی ـ زیارتی نیز برای اعضای کانون در استان برگزار خواهد شد.

جوادی با اشاره به برگزاری 287 کارگاه در تابستان سال جاری ادامه داد: 230 نفرساعت در کارگاه‌های آموزش تابستان امسال برنامه اجرا خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه هم‌اکنون 28 مرکز ثابت در استان فعال است، گفت: اعضای کانون کودکان و نوجوانان بین هفت تا 17 هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار