مشرف شدن 600جوان هیئتی شیراز به حرم سیدالسادات الاعاظم

رابط فرهنگی کانون فرهنگی و هنری «سابقون» شیراز با اشاره به اینکه به همت این کانون فرهنگی و هنری ۱۰ هیئت در روز حضرت شاهچراغ (ع) به پابوس این امامزاده واجب التکریم (ع)، مشرف شدند، گفت: در این برنامه ۶۰۰ نفر از جوانان حضور فعال داشتند.
کد خبر: ۶۳۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ 26 July 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان:حمید غلامی، رابط فرهنگی کانون فرهنگی و هنری «سابقون» حسینه «شهدای کوی پیروزی» با اشاره به اینکه به همت این کانون فرهنگی و هنری 10 هیئت در روز حضرت شاهچراغ (ع) به پابوس این امامزاده واجب التکریم (ع)، مشرف شدند گفت: در این برنامه 10 هیئت مذهبی جوانان شرق شیراز به استعداد 600 نفر از جوانان منطقه شرق شیراز از خیابان 9 دی به شکل پیاده به حرم مطهر مشرف شدند.

 

وی با اشاره به اینکه در این برنامه فرهنگی برنامه های جشن و شادی در طول مسیر اجرا شد، افزود: با استقبال خادمین حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، این گروه به حرم مطهر و زیارت حضرت، مشرف شدند و پس از شعرخوانی و مدیحه سرایی در خصوص احمد بن موسی (ع) توسط جوانان هیئت اجرا شد.

 

خاطر نشان می شود، کانون فرهنگی و هنری «سابقون» حسینه «شهدای کوی پیروزی» از کانون های فعال شهرستان شیراز است که در مناطق کمتر برخوردار به اجرای برنامه های فرهنگی می پردازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار