بازداشت کلاهبردار در فارس

شخصی که به صورت تلفنی در فسا و بندرعباس کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۴۹۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 24 September 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ علی شیبانیان فرمانده نیروی انتظامی فسا بیان کرد: با مراجعه فردی به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه شخصی برای اجاره منزل به بنگاه معالات املاک مراجعه و پس از بازدید منزل مسکونی، تقاضای اجاره آن را می‌کند.

وی افزود: فردی تلفنی خود را صاحبخانه معرفی و با دادن شماره حساب اعلام می‌کند که در فسا حضور ندارد و مبلغ ۸۰ میلیون ریال بابت رهن منزل واریز تا در زمان مناسب قولنامه تنظیم شود که پس از پرداخت وجه رهن توسط شاکی و انتقال اسباب به منزل مورد اجاره مشخص می‌شود که مالک اصلی منزل شخص دیگری است.

کارآگاهان پلیس با تحقیقات و بررسی و با قرار صوری، این کلاهبردار را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

شیبانیان با اشاره به اینکه متهم در استان هرمزگان نیز تحت تعقیب بوده است، اظهار کرد: متهم ۳۸ ساله که ۹ فقره سابقه کلاهبرداری و صدور چک بلامحل از شهر‌های مختلف کشور در پرونده خود داشت، در همان تحقیقات اولیه با مشاهده مستندات و ادله پلیس، با صراحت به ۸۰ میلیون ریال کلاهبرداری از شاکی پرونده و ۱۱ فقره کلاهبرداری مشابه در شهرستان بندرعباس اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه انتسابی خود اعترف کرد، افزود: این متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.




اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار