امروز 2 چهره ماندگار همدان تجلیل می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از تجلیل پرویز اذکایی و علیرضا ذکاوتی‌ قراگزلو دو چهره ماندگار حوزه تحقیق و پژوهش در ۲۸ اردیبهشت خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳ 18 May 2015

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: 28 اردیبهشت‌ماه، پرویز اذکایی و علیرضا ذکاوتی‌ قراگزلو دو چهره ماندگار حوزه تحقیق و پژوهش تجلیل می‌شوند.

به گزارش فارس، فاضل عبادی با بیان اینکه فردا از دو نفر از پیشکسوتان برجسته حوزه تألیف تقدیر می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم، نکوداشت پرویز اذکایی و علیرضا ذکاوتی‌ قراگزلو، از اساتید حوزه تحقیق و پژوهش برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این بزرگان به عنوان چهره‌های ماندگار همدان تجلیل می‌شوند، بیان داشت: ‌این مراسم فردا 28 اردیبهشت‌ماه ساعت 17 در مجتمع بوعلی سینا برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از حضور مهمانان ویژه در این مراسم خبر داد و افزود: دکتر معصومی همدانی، دکتر محمدخانی، دکتر اکبر ایرانی و مسئولان استانی در این مراسم حضور دارند.

وی با اشاره به ضرورت توجه بر چهره‌های ماندگار اظهار کرد: کتاب‌های «ابوریحان بیرونی»، «همدان‌نامه»، «باباطاهرنامه»، «تاریخ‌نگاران ایران»، «فرمانروایان گمنام» و «زندگی‌نامه بیرونی» برخی از آثار تألیف و ترجمه استاد اذکایی به‌شمار می‌رود.

عبادی خاطرنشان کرد: همچنین علیرضا ذکاوتی‌قراگزلو محقق و پژوهشگر برجسته همدانی، مطالعات پیوسته‌ و گسترده‌ای در زمینه ادب فارسی و عرب، عرفان اسلامی، عقاید، مذاهب و تاریخ اجتماعی ایران بعد از اسلام را دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار