هفته دولت، فرصتی برای اطلاع‌رسانی برنامه‌‎های آینده

هفته دولت فرصتی برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های آینده دولت است.
کد خبر: ۲۶۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 31 July 2016
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان گفت: هفته دولت فرصتی برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های آینده دولت است.

به گزارش ایسنا،مهرداد نادری‌فر یک‌شنبه 10 مرداماه در جلسه بزرگداشت هفته دولت در استان همدان، عنوان کرد: هفته دولت فرصتی برای اطلاع‌رسانی خدمات ارائه شده و برنامه های‌آینده دولت است.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات دولت برای مردم ملموس است اما حجم عظیمی از فعالیت‌های دولت مانند اصلاح ساختارهایی که قبلا وجود داشته است، این گونه نیست.

وی با بیان اینکه هر کمیته موظف است اقدامات دولت را با استفاده از افراد صاحب‌نظر به اطلاع مردم برساند،افزود: کمیته‌ها باید با اطلاع‌رسانی از اقدامات دولت اعتماد بین مردم، دولت و نظام را بیشتر کنند.

هفته دولت فرصتی برای پاسخگویی به شبهات مردم

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان نیز با بیان اینکه امسال سال پایانی دولت یازدهم است، عنوان کرد: باید نسبت به انعکاس موثر خدمات دولت اقدامات لازم صورت گیرد.

احسان شهابی تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند اقدامات دولت را منکعس کنند تا مردم نسبت به دولت یازدهم امیدوارتر شوند.

وی افزود: درطول هفته دولت پروژه‌هایی کلنگ‌زنی یا افتتاح خواهند شد که مردم از خدمات ارائه شده  دولت مطلع شوند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گفت: آنچه مورد تاکید شورای اطلاع‌رسانی است، بحث کارآمدی و امنیت سازمان کارکنان است.

شهابی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای پاسخگویی به شبهات مردم است، افزود: عمده‌ترین مشکل در دولت یازدهم عدم اطلاع‌رسانی است البته آمارها و گزارش عملکردها باید به دور از بزرگ‌نمایی بیان شود.

وی خاطرنشان کرد: بیانات مقام معظم رهبری که دولت یازدهم در راستای آن حرکت کرده است، باید به سمع و نظر مردم برسد.

شهابی با بیان اینکه دولت یازدهم بیشترین اطاعت‌پذیری را  در طول دولت‌های گذشته از مقام معظم رهبری داشته است، افزود: باید خدمات شایان دولت و برنامه‌های پیش‌رو را برای مردم روشن کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار