سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: اختلاف و اشتباه تیم داوری سه امتیاز از تیم فجر سپاسی شیراز گرفت

علی کلانتری عصر یکشنبه در نشست خبری بعد از بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و آلومنیوم سازی هرمزگان با انتقاد از وضعیت تیم داوری این بازی تاکید کرد: اگر اعتراض کنیم من را محروم می کنند اما به چه دلیل دو داور از شهری باید انتخاب شود که تیم مس کرمان رقیب اصلی ما برای صعود به لیگ برتر است.
کد خبر: ۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۰ 01 February 2015

به گزارش خبرنگار مهر، علی کلانتری عصر یکشنبه در نشست خبری بعد از بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و آلومنیوم سازی هرمزگان با انتقاد از وضعیت تیم داوری این بازی تاکید کرد: اگر اعتراض کنیم من را محروم می کنند اما به چه دلیل دو داور از شهری باید انتخاب شود که تیم مس کرمان رقیب اصلی ما برای صعود به لیگ برتر است.

وی تصریح کرد: اشتباه داور عادی و غیر قابل پیشگیری است اما تا کی تیم فجر باید اسیر اشتباهات داوران شود و امتیازات خود را از دست بدهد.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز افزود: داور این بازی 15 دقیقه آخر را از دست داده بود و هیچگونه کنترلی بر بازی نداشت و نکته قابل تاسف اختلاف بین داور و کمک برای گرفتن پنالتی بود که کمک داور خطای بازیکن آلومنیوم را گرفت اما داور که دور از صحنه بود پنالتی برای آلومنیوم اعلام کرد.

کلانتری ادامه داد: جای تاسف که همچنان اشتباهات داوری مانند نیم فصل اول باعث از دست رفتن امتیازات تیم فجر می شود اگر هم در این خصوص اعتراضی داشته باشیم محروم خواهیم شد.

وی یادآور شد: شهرام گودرزی در بازی گذشته تیم فجر با این نوع داوری از بازی اخراج شد و امروز هم در ترکیب تیم نبود اما مسئولین در لیگ دسته یک برای رفع این مشکلات فکری نمی کنند.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه از عملکرد بازیکنان راضی هستم، گفت: می توانستیم به تعداد گلهای خود اضافه کنیم اما جوانی و گرفتن پنالتی به ضرر تیم باعث از دست رفتن روحیه بازیکنان جوان تیم فجر شد.

دوتیم فجر شهید سپاسی شیراز و آلومنیوم سازی هرمزگان با نتیجه مساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار