خودروهای جدید، در ایستگاه‌های سازمان آتش‌نشانی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از تجهیز ایستگاه‌های این سازمان به خودروهای جدید خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 16 December 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم و جمعی از مدیران شهرداری قم از ایستگاه‌های آتش‌نشانی این شهر، با بیان اینکه طبق استانداردهای جهانی برای هر 2 هزار و 500 نفر باید یک آتش‌نشان در شهر وجود داشته باشد، گفت: طبق این معیارها برای هر 50 هزار نفر باید یک ایستگاه آتش‌نشانی ایجاد شود تا بتوانیم به صورت مناسبی ایمنی مردم را تامین کنیم.

وی با اشاره به فعالیت 14 ایستگاه آتش‌نشانی در سال 91 اضافه کرد: برای تامین ایمنی شهروندان 10 ایستگاه آتش‌نشانی دیگر در قم ایجاد کردیم و در میان آن‌ها سه ایستگاه تاکنون تجهیز شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از تجهیز سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به نردبان 55 متری خبر داد و افزود: تاکنون از محل اعتبارات سفر رهبر انقلاب اسلامی امکانات بسیاری برای تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی تامین شده است.

جعفری با تاکید بر اینکه 470 نیروی آتش‌نشان شهرداری قم به صورت مستمر آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند، تصریح کرد: علاوه بر موضوع اطفای حریق این نیروها فعالیت‌های بسیار دیگری را برای خدمات‌رسانی به شهروندان انجام می‌دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار