به همت شهرداری همدان انجام شد:

بتن‌ریزی آخرین قسمت عرشه تقاطع غیر همسطح غدیر

با حضور رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار و برخی از مدیران شهرداری بتن ریزی ۱۴۰۰ مترمکعبی آخرین قسمت عرشه تقاطع غیرهمسطح غدیر انجام شد.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵ 21 June 2022

با حضور رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار و برخی از مدیران شهرداری بتن ریزی ۱۴۰۰ مترمکعبی آخرین قسمت عرشه تقاطع غیرهمسطح غدیر انجام شد.

 

به گزارش تابناک همدان، سید مسعود حسینی شهردار همدان اطهار داشت:  بنا داریم با تلاش بی وقفه تقاطع غیرهمسطح غدیر به قدم مبارک زوار اربعین مزین گردد.

وی ضمن تقدیر از پیگیری های شورای اسلامی شهر و تلاش مجموعه شهرداری در خصوص پروژه‌ تقاطع غیرهمسطح غدیر گفت: روز گذشته عملیات بتن ریزی ۱۴۰۰ متر مکعبی آخرین قسمت عرشه پل غدیر از سمت ضلع غربی توسط پنج پمپ دکل در یک روز کاری انجام شد و همزمان عملیات خاکریزی رمپ های دسترسی در حال اجراست .


حسینی با اشاره به اتمام مرحله بتن ریزی و تکمیل رمپ های ضلع جنوبی و غربی افزود: عملیات اجرایی رمپ شمالی با آزادسازی معبر از سمت دانشگاه پیام نور آغاز می شود.


وی ضمن تأکید بر تکمیل پروژه‌ طبق تعهدات مدیریت شهری به شهروندان و تابلوی روزشمار اظهار داشت: امسال با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین و تردد زوار به سمت کربلا تلاش داریم این پروژه تکمیل و به موقع به بهره برداری برسد.


در ادامه این بازدید مهدی حیدری رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای شورای شهر و شهرداری در خدمت رسانی مطلوب به شهروندان گفت: تلاش می کنیم قبل از اتمام فرصت های کاری پروژه‌های نیمه تمام به خصوص تقاطع غیرهمسطح غدیر و سردار همدانی تکمیل و شهروندان همدان از آن بهره بگیرند.


وحید علی ضمیر معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری ضمن تاکید بر تعهد شهرداری در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام اظهار داشت: علیرغم مشکلاتی که در حوزه مسائل مالی پیش آمد تلاش شد پروژه به موقع بهره برداری برسد.

وی در خصوص روند پیشرفت تقاطع غیرهمسطح غدیر گفت: با اتمام بتن ریزی عرشه، رمپ های جنوبی و غربی در حال پیشرفت است و عملیات اجرایی رمپ شمالی طبق تمهیدات صورت گرفته از سمت دانشگاه پیام نور شروع می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار