جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: وقوع سه مورد حادثه رانندگی در مسیرهای مختلف ارتباطی این استان سه کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.
کد خبر: ۹۹۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ 09 October 2021

سرهنگ مهدی میناخانی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: حادثه نخست، حوالی ساعت ۱۲ ظهر جمعه در مسیر ارتباطی خدابنده - همدان (مسیر فرعی به سمت روستای توزلو) اتفاق افتاد و راکب موتورسیکلت بر اثر واژگونی این وسیله نقلیه به شدت مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان امیرالمومنین خدابنده جان باخت.

وی علت وقوع این حادثه رانندگی را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد و اظهار داشت: حادثه دوم نیز حوالی ساعت ۱۲:۳۰ روز گذشته در کیلومتر ۴۲ خط جنوبی آزادراه زنجان - تبریز و بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید، وانت نیسان امداد خودرو و یک دستگاه سواری متواری شده دخیل در این تصادف، اتفاق افتاد که راننده وانت نیسان پس از انتقال به بیمارستان آیت الله موسوی به کام مرگ فرو رفت.

میناخانی با بیان اینکه علت وقوع این تصادف رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راه زنجان در دست بررسی است، افزود: حادثه رانندگی سوم نیز ساعت ۲۱ جمعه شب در کیلومتر ۱۵ مسیر ارتباطی خدابنده - بیجار و میان خودروی سواری دنا و سمند رخ داد.

وی ادامه داد: علت وقوع این حادثه رانندگی نیز به خاطر تجاوز به چپ راننده دنا بود که راننده سواری سمند بر اثر شدت تصادف و جراحات وارده در صحنه جان باخت و راننده مقصر نیز که مصدوم شده بود به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایرنا، در پنج ماهه امسال (فروردین تا پایان مرداد ماه) تعداد جانباختگان ناشی از تصادفات رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی استان زنجان به ۱۱۳ نفر رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال که ۱۱۱ نفر کشته شده بودند ۲ درصد افزایش نشان می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار