سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان:
سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: صاحبان طرح‌های اشتغال پایدار روستایی متأثر از شیوع کرونا می‌توانند از امکان افزایش دوران مشارکت، تنفس و نیز تسهیلات تکمیلی استفاده کنند.
کد خبر: ۹۸۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 22 August 2021

محمدرضا انصاری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه شورای عالی اشتغال در این خصوص، افزود: بر اساس این مصوبه طرح‌های اشتغال پایدار روستایی که از افزایش قیمت ها و شیوع کرونا متأثر شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به بانکهای عامل از جزئیات مصوبه مطلع و درخواست خود را ارائه کنند.

وی اظهار داشت: برابر مصوبه شورای عالی اشتغال کشور طرح‌های بهره‌مند از تسهیلات اشتغال روستایی که رقم تسهیلات دریافتی آنها بیش از ۱۰۰ میلیون تومان بوده می‌توانند از تسهیلات تکمیلی (درصورت نیمه تمام بودن طرح ) و نیز امکان افزایش دوران مشارکت و دوران تنفس استفاده کنند.

سرپرست اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: این مصوبه فقط در خصوص چهار بانک عامل کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کار آفرینی امید و آن دسته از طرح‌هایی که از محل منابع قانون اشتغال پایدار روستایی استفاده کرده اند، اجرا می شود.

گفتنی است بر اساس اعلام اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی زنجان تاکنون بالغ بر ۲۵۴ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های حمایتی و عادی برای اشتغال روستایی در این استان پرداخت شده است.

با پرداخت این میزان تسهیلات برای چهار هزارو ۵۰۳ نفر شغل در استان ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار