معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر:
علیمراد کرمی با بیان اینکه این بدهی مربوط با سال‌های 1391 تا امسال است یادآور شد: با تلاش نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در نشست با وزیر نیرو مقرر شد بخشی از این بدهی از محل مطالبات نیروگاه اتمی بوشهر تامین شود./آموزش و پرورش 34 میلیارد ریال به شرکت توزیع نیروی برق بدهکار است.
کد خبر: ۹۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 19 September 2015
تابناک بوشهر: معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست پروژه مهر94 گفت: برای نوسازی، بهسازی و تجهیز کلاس‌های درس مدارس استان ‌۹۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است

به گزارش تابناک بوشهر به نقل از اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر؛ علیمراد کرمی در نشست هماهنگی مدیران و روسای آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس با بیان اینکه 180 هزار و 218 دانش آموز سال تحصیلی جدید در استان بوشهر آغاز می‌کنند تصریح کرد: این دانش‌آموزان در 8 هزار و 56 کلاس درس در یک‌هزار 821 مدرسه به تحصیل مشغول می‌شوند.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه سال تحصیلی جدید 28 واحد آموزشی به مدارس استان بوشهر افزوده می‌شود تصریح کرد: درسال تحصیلی جدید تمام مدارس وکلاس‌های درس برای آغاز علم‌آموزی و دانش‌اندوزی آماده شده ‌و زنگ سال تحصیلی جدید همزمان با سراسر کشور در یک‌هزار و 821 مدرسه این استان نواخته می‌شود.

کرمی از تجهیز کلاس‌های درس به وسائل خنک کننده خبرداد و گفت: برای تجهیز کلاس‌های درس به کولرگازی 60 میلیارد ریال مصوب شده است که تا در سال جدید یک‌هزار و 650 کلاس به کولر تجهیز می‌شود.

وی، بااشاره به نوسازی و بهسازی تجهیزات کلاس درس بیان کرد: با تخصیص 30 میلیارد ریال نیمکت و میز کلاس‌های درس که فرسوده است نوسازی می‌شود.

کرمی با اشاره به بدهی آموزش و پرورش استان بوشهر به شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: بابت بدهی برق مصرفی مدارس استان بوشهر، آموزش و پرورش 34 میلیارد ریال به شرکت توزیع نیروی برق بدهکار است.

وی در پایان با بیان اینکه این بدهی مربوط با سال‌های 1391 تا امسال است یادآور شد: با تلاش نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در نشست با وزیر نیرو مقرر شد بخشی از این بدهی از محل مطالبات نیروگاه اتمی بوشهر تامین شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار