مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: حضور فعال و گسترده مدیران، متخصصان و کارکنان پرتلاش، با پیاده سازی برنامه‌های امضا قرارداد، نشست با سازندگان و رونمایی از دستاورد‌های نوآورانه در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نشان از ایستادگی تمام قد در کنار تولیدکنندگان ایرانی است.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳ 07 May 2024

به گزارش تابناک بوشهر؛ احمد باهوش در راستای بزرگترین رخداد صنعتی کشور بیان کرد: ارتش بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی تمام قد در کنار شرکت‌های دانش بنیان و تولید کنندگان ایرانی ایستاده است و در راستای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران جهش تولید با مشارکت مردم گام برمی دارد.

وی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی در بیست و هشتمین نمایشگاه برنامه‌های شاخص و ارزنده‌ای همچون امضا قرارداد، نشست با سازندگان داخلی، دانش بنیان و بار اولی‌ها و رونمایی از دستاورد‌های نوآورانه را در برنامه خود دارد.

باهوش ادامه داد: امضا قرارداد ساخت بار پمپ‌های گوگرد پالایشگاه هشتم شرکت آرپاد، رونمایی از کمپرسور بلور واحد ۱۰۸ پالایشگاه هفتم و اتمام پروژه، رونمایی از آفکس‌های پالایشگاه‌های هفتم و دهم ساخت و مصوبه ساخت بار اول از مهمترین برنامه‌های مجتمع در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: نشست با سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان در روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه یکی دیگر از برنامه‌های بزرگترین مجتمع گازی کشور می‌باشد.

باهوش در مورد اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی، به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ و برتر در جهت استفاده از اقلام راهبردی ساخت بار اول و سازندگان داخلی در سطح وزارت نفت در سه سال اخیر شناخته شده است گفت: پالایشگاه‌های مجتمع بزرگ و فاخر گاز پارس جنوبی در همه موارد به هم پیوسته و تنیده هستند و در جهت استفاده و حمایت تمام قد از سازندگان ایرانی با برنامه‌ریزی منظم و پیاده‌سازی اقدامات شاخص زمینه‌ی پویای و درخشش سازندگان داخلی را فراهم خواهد نمود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار