مراسم عقد چهار زوج در جوار مزار سه شهید گمنام که به تازگی در پارک مردم همدان خاکسپاری شدند، برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 17 September 2015
مراسم عقد چهار زوج در جوار مزار سه شهید گمنام که به تازگی در پارک مردم همدان خاکسپاری شدند، برگزار شد.

به گزارش فارس؛ مراسم عقد چهار زوج در جوار مزار سه شهید گمنام که به تازگی در پارک مردم همدان خاکسپاری شدند، برگزار شد.

این جشن به مناسبت هفته ازدواج و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) برگزار شده بود که علاوه بر خانواده‌های زوجین سایر اقشار مردم نیز استقبال کرده بودند.

در این مراسم امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، سیدعبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و اعضای شورای شهر حضور داشتند.

خطبه عقد زوج‌های حاضر در این مراسم توسط مسئول دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی قرائت شد و سپس از سوی سازمان جوانان هدایایی به زوجین اهدا شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: اینکه امروز زوج‌های حاضر در این مراسم جشن آغاز زندگی خود را در جوار شهدای گمنام برگزار کرده اند، کار ارزشمندی است.

حجت‎الاسلام مصطفی رستمی بیان کرد: در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) باید جوانان از زندگی ساده و پایدار این زوج آسمانی الگو گرفته و بتوانند پیوند آسمانی داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز جوانان با سخت‌گیری‌های کاذب موجب بروز مشکلاتی در زندگی مشترک می‎شوند که می‌توانند با الگوگیری از زندگی بزرگان اسلام زندگی آسان و آگاهانه‌ای را داشته باشند.

*جوانان از خواسته‎های دور از انتظار و تجملات خودداری کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) اظهار کرد: اینکه امروز جوانان آغاز زندگی خود را در جوار مزار شهدا انتخاب کرده‎اند، فضای معنوی در این جشن حاکم شده است.

سید عبدی افتخاری تصریح کرد: جوانان از ازدواج آسان و پایدار امیرالمومنین(ع) الگو بگیرند و از خواسته‌های دور از انتظار خودداری کنند و با دوری از تجملات به دنبال انتخاب زندگی ساده و آگاهانه باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار