‌۹ دی ‌روز اتمام حجت با فتنه‌گران بود
فرمانده‌ سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در سالگرد حماسه پرشکوه ۹ دی گفت: آن روز برای مردم ایران روز اتمام حجت با فتنه‌گران بود در واقع می‌شود آن روز را فتح‌الفتوح ملت ایران نامید.
کد خبر: ۹۲۷۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ 29 December 2020

 

سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در زنجان، ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا به حماسه پر افتخار نهم دی ماه سال 88 اشاره کرد و اظهار داشت: این حماسه به دنبال یک اتفاق تلخ در فتنه سال 88 شکل گرفت. انتخاباتی که مردم با شور و علاقه شرکت کردند می‌توانست به اقتدار و عظمت نظام در مجامع بین‌المللی تبدیل شود اما متاسفانه در نتیجه ایجاد فتنه و نفوذی که صورت گرفته بود این حماسه تبدیل به فتنه شد.

وی با اشاره به جریانات فتنه 88 تصریح کرد: ماه‌ها قبل از انتخابات، اتهام تقلب و لشکرکشی در خیابان‌ها کلید زده شد و عاملان فتنه علی‌رغم تذکرات "مقام معظم رهبری" عمل کردند. در واقع مرکز فرماندهی فتنه در کشور آمریکا بود و تمامی اتفاقات از آنجا هدایت و برنامه‌ریزی می‌شد. در حین برگزاری انتخابات، سران فتنه بدون توجه به تذکرات دستگاه‌های نظارتی اقدام به فراخوان مردم به خیابان‌ها کردند و قصد داشتند با دیکتاتوری انتخابات را ابطال کنند، در این راستا هشت ماه این جریانات ادامه پیدا کرد و فتنه‌گران اقدام به آتش کشیدن مساجد، حسینیه‌ها و حتی قرآن کردند.

فرمانده‌ سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به شکستن حرمت عاشورا توسط فتنه‌گران عنوان کرد: اهانت و حمله به عزاداران امام حسین(ع) از وقایع تلخی بود که در آن برهه اتفاق افتاد. تا آن زمان هم مسئولان نظام و هم مردم این جریانات را تحمل کرده بودند ولی بعد از این اتفاق کاسه صبر مردم لبریز شد و با حضور پرشور آن‌ها در صحنه، آن حماسه تاریخی خلق شد. زیباترین جلوه این حماسه "ولایتمداری" و "میثاق با ولایت" بود. آن روز برای مردم ایران روز بصیرت، غیرت و ولایت بود؛ همچنین در آن روز مردم به دشمنان نظام درسی دادند که آن‌ها جایگاه نظام را در دل مردم بدانند.

وی با اشاره به پیام‌های مهم حماسه 9 دی ماه گفت: آن روز برای مردم ایران روز اتمام حجت با فتنه‌گران بود و این صحنه‌های پرخروش همراه با بصیرت و آگاهی سیاسی، دینی و غیرت اسلامی و انقلابی شکل گرفت، بر این اساس این درس فراموش نشدنی برای دشمنان تبدیل به یک آزمون الهی برای مردم شد و همه مردم از این آزمون سرافراز بیرون آمدند و زیباترین تابلوهای تاریخ در این حماسه به نمایش گذاشته شد.

سردار کرمی بیان کرد: واقعیت ماجرا این است سران فتنه که کشورهای آمریکا و اسرائیل بودند دست بردار دشمنی خود نبوده و نیستند و این دشمنی ریشه در اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی دارد، همانطور که در سال‌های 96 و 98 هم فتنه‌هایی را ترتیب دادند و همه دشمنان نظام مانند منافقین و عناصر ضد انقلاب با آن‌ها همکاری کرده و به صراحت از آن‌ها حمایت کردند. در این جنگ‌های روانی سنگین نیز این مردم بودند که در صحنه وارد شده و فتنه را سرکوب کردند.

وی با اشاره به پیشقدم بودن مردم زنجان در سرکوب فتنه و آشوب اذعان کرد: حضور مردم زنجان در صحنه که مورد عنایت مقام معظم رهبری(ره) نیز قرار گرفت، یکی از پرشورترین حضورهای مردم در جریانات فتنه بود که سبب افتخار استان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار