ناصر عارف به توزیع ماسک، دستکش و اقلام ضدعفونی‌کننده بین ایثارگران و خانواده‌های شهدا اشاره کرد و گفت: با ورود کرونا به استان اطلاعیه‌ای صادر شده، مبنی بر اینکه ایثارگران می‌توانند برای پیگیری امور خود با شماره ۱۶۱۶ تماس گیرند و نیاز به حضور فیزیکی آن‌ها نیست.
کد خبر: ۸۴۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ 25 April 2020
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان از کمک مومنانه به برخی از ایثارگران همدان خبر داد و گفت: خوشبختانه ابتلای چندانی بین ایثارگران به کرونا نداشتیم و درگیری چند مورد جزئی بوده است.

به گزارش فارس، عارف با اشاره به اقدامات بنیاد شهید در مبارزه با بیماری کرونا اظهار کرد: در عمل به توصیه‌های کارشناسان و طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت، بین ایثارگران در معرض خطر مانند جانبازان قطع نخاع و شیمیایی و آن‌هایی که به خاطر بیماری خاص در معرض آسیب بودند و نیز بین برخی از والدین شهدا چندین مرحله لوازم بهداشتی توزیع شد.

وی به توزیع ماسک، دستکش و اقلام ضدعفونی‌کننده بین ایثارگران و خانواده‌های شهدا اشاره کرد و گفت: با ورود کرونا به استان اطلاعیه‌ای صادر شده، مبنی بر اینکه ایثارگران می‌توانند برای پیگیری امور خود با شماره ۱۶۱۶ تماس گیرند و نیاز به حضور فیزیکی آن‌ها نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان خاطرنشان کرد: از طریق تماس ایثارگران یا برعکس با تماس ما با آنها، جویای احوالشان بودیم و هم در حد توان مساعدت‌هایی را داشته‌ایم.

وی بیان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری نسبت به اجرای رزمایش مومنامه در حد توان مساعدت‌های فرهنگی و معیشتی به تعدادی از ایثارگران انجام شده است.

عارف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ایثارگران استان نیز درگیر بیماری کرونا شده‌اند؟ گفت: خوشبختانه ابتلای چندانی نداشتیم و موارد جزئی از درگیری آن‌ها با این ویروس وجود داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار