کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بیشترین میزان بارش باران از روز پنجشنبه تاکنون، با ۴۷ میلیمتر از ایستگاه هواشناسی پری این استان گزارش شد.
کد خبر: ۸۴۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 25 April 2020

حسین سلطانی روز شنبه در گفت و گویی بیان کرد: طی مدت یاد شده میزان بارندگی در نیک پی ۳۸/۵، آببر ۲۹، زنجان حدود ۲۳، گرماب و ماهنشان حدود ۱۹، قیدار ۱۶ و ابهر و خرمدره نیز ۹ میلیمتر، به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه بعدازظهر امروز شاهد وزش باد شدید، رگبار باران همراه با رعد و برق و تگرگ در برخی از مناطق استان زنجان خواهیم بود، اظهار داشت: بر اساس پیش بینی ها، توده گرد و غبار شکل گرفته در عراق طی امروز و فردا، هوای این استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

سلطانی با اشاره به اینکه بارش ها فردا /یکشنبه هفتم اردیبهشت ماه/ نیز ادامه خواهد داشت، افزود: شامگاه سه شنبه نیز مجدد شاهد بارندگی در استان خواهیم بود.

وی به میزان دمای فعلی شهر زنجان اشاره و تصریح کرد: در زمان حاضر دمای فعلی شهر زنجان ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۶ درجه کاهش نشان می دهد.

در حال حاضر، استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز بطور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

منبع/ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار