رئیس هیئت فوتبال بوشهر:
رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: با تلاش و همت جدی مدیریت ارشد استان بوشهر، مشکلات تیم‌های فوتبال استان بوشهر حل می‌شود.
کد خبر: ۸۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶ 23 August 2015
محمد نجفی عصر شنبه در نشست بررسی مشکلات تیم‌های فوتبال استان بوشهر اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی برای توسعه فوتبال در استان بوشهر صورت گرفته است و امیدواریم شاهد بهبود شرایط نمایندگان استان در مسابقات ملی باشیم.

وی به تلاش‌های استاندار بوشهر و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای رفع مشکلات تیم‌های ورزشی استان اشاره کرد و افزود: ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته اول فوتبال کشور است و مسئولان قول داده‌اند که برای رفع مشکلات این تیم اقداماتی را صورت دهند.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با اشاره به مشکلات مالی ایرانجوان بوشهر، اضافه کرد: برای اینکه ایرانجوان در مسابقات لیگ دسته اول شرکت کند، هیئت فوتبال بوشهر پرداخت بدهی‌های این تیم را تضمین کرد.

وی با بیان اینکه پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان از سوی استانداری بوشهر به تیم ایرانجوان مصوب شده است، ادامه داد: تاکنون ۲۵۰ میلیون تومان از این مبلغ پرداخت شده است و در نیم فصل دوم نیز مابقی اعتبارات پرداخت خواهد شد.

نجفی اضافه کرد: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید نادر مهدوی شهید شاخص سال، تورنمنت چهارجانبه مسابقات فوتبال بدین مناسبت برگزار شد که چهار تیم در این مسابقات حضور یافتند.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر از قهرمانی تیم منتخب تیم منتخب پیشکسوتان بوشهر در این دوره از مسابقات خبر داد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار