آقای خوش خوراک که چندی قبل در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری بعد از دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی، این استان را به عنوان مقصد سفرش برگزید، این استان را مقصدی بکر برای سفر گردشگران دانست.
کد خبر: ۷۲۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ 06 March 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حمید سپیدنام با نام مجازی "مستر تستر"، نام واقعی آقای خوش خوراک است که تقریبا نخستین ایرانی است که شغلش تست کردن غذاست بطوریکه با انتشار یک پست توسط وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، هزاران لایک و کامنت به همراه دارد.

بهمن‌ماه نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری در تهران در حال برگزاری بود که شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی در راستای شناساندن هرچه بهتر این استان برای گردشگران از آقای خوش خوراک "حمید سپیدنام" دعوت کرد تا سفری به این استان داشته باشد و خیلی زود این شخصیت معروف فضای مجازی برای سفر به آذربایجان‌غربی با انتشاری پیامی در اینستاگرام خبرداد.

در همین راستا، سپیدنام در سفری به استان آذربایجان‌غربی به شهرهای ارومیه و خوی سفر کرد و ضمن بازدید از برخی اماکن دیدنی و گردشگری همچون دریاچه ارومیه، مسجد جامع ارومیه، بازار چاقو، کلیسای ننه مریم و سالن ورزشی ۶۰۰۰نفری غدیر ارومیه و برخی رستوران‌ها در گفت‌وگویی  که در هتل جدید آنای ارومیه ظرفیت استان برای جذب گردشگری بالا دانست.

حمید سپیدنام در این گفت‌وگو در مورد علت سفر به استان آذربایجان‌غربی گفت: مدتی قبل به تبریز سفری داشتم و به ارومیه نیز دعوت شدیم که این اتفاق نیافتاد تا اینکه در نمایشگاه گردشگری تهران و طی دیداری که با محمدمهدی شهریاری استاندار این استان که به صنعت گردشگری نیز علاقمند است، به آذربایجان‌غربی دعوت شدم و برای معرفی این استان و در راستای سفر گردشگران، تصمیم گرفتم قبل از نوروز این سفر را انجام دهم.

حمید سپیدنام آقای خوش خوراک

وی در مورد وضعیت گردشگری این استان اظهار کرد: در این سفر از امکانات و اماکن دیدنی گردشگری و همچنین اماکن اقامتی مناسب این استان بازدید و به مردم سایر استان‌ها توصیه می‌کنم برای سفر به آذربایجان‌غربی و اماکن دیدنی آن برنامه‌ریزی کنند و بدون شک از این سفر  و پتانسیل‌های گردشگری این منطقه لذت خواهندبرد زیرا این منطقه بکر زیبایی خاص و متفاوتی دارد که گردشگران از آن لذت خواهندبرد.

آقای خوش‌خوراک اینستاگرام در ادامه، نیاز به معرفی بیش از پیش سوغات و اماکن گردشگری این استان را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: نقل یکی از لذیذترین سوغاتی‌های کشور است و باید با آموزش بازاریابی این سوغات و اماکن به نحو شایسته‌ای معرفی شود و ما نیز برای معرفی استان آذربایجان‌غربی تلاش خود را انجام خواهیم‌داد.

سپیدنام، فضای مجازی ظرفیتی مناسب برای معرفی گردشگری استان بیان و گفت: طی این سفر پیام‌های زیادی در مورد اماکن، سوغات و مناظر دیدنی آذربایجان‌غربی به من ارسال شده بطوریکه حتی پیام‌هایی از کشورهای اروپایی و آمریکا نیز در بین آن وجود دارد و نشان می‌دهد این چنین سفرها و فضاها تاثیر زیاد و رونق بیشتر صنعت گردشگری استان می‌شود.

وی ترکیب سنتی و مدرنی در استان و مهربانی خاص مردم را بی‌نظیر دانست و اظهار کرد: می‌توان از پتانسیل سنتی این منطقه بخصوص برای پخت نقل استفاده کرد تا گردشگران خارجی که بدنبال دیدن سنت‌های مناطق مختلف هستند برای حضور راغب شوند.

آقای خوش خوراک اینستاگرام در مورد سفر یکی از تسترهای معروف دنیا برای شناساندن غذاهای ایرانی نیز گفت: مارک وینز یکی از تسترهای معروف جهان است که با صحبتی که انجام شده به ایران سفر و از شهرهای مختلف همچون رشت، قزوین، اصفهان، شیراز، کاشان و تبریز و اگر زمان بیشتری باشد از ارومیه نیز بازدید و با سنت‌های غذایی کشورمان آشنا خواهدشد طوریکه سبب معرفی ایران به گردشگران شود.

وی در مورد تاثیر همسر خود برای همراهی در سفرهای گردشگری اظهار کرد: بی شک در این سفرها علاوه بر فیلمبرداری و تصویربرداری از سفر و زمان مسافرت ها، حضور یک همسر همراه و حامی تاثیر زیادی داشته است.

این شخصیت معروف اینستاگرامی در خاتمه گفت: سفر من به استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه یکی از سفرهای خاطره انگیز من در طی این مدت بوده است و از مردم ارومیه بابت همراهی، لطف و دلگرمی که در طول سفر داشتند، تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم تاثیری برای جذب گردشگر برای این منطقه زیبای ایران داشته باشم.

گفتنی است، حمید سپیدنام متولد انگلیس یک شخصیت علاقمند به صنعت گردشگری بوده و لقب آقای خوش‌خوراک و مسترتستر دارد و در فضای مجازی و شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از شخصیت‌های با بیشترین بازدیدکننده در این شبکه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار