رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال‌ ایران جزئیات راه‌اندازی جدیدترین کلینیک جنسی پایتخت را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 04 August 2015
مسعود حبیبی درباره جزئیات راه‌اندازی جدیدترین کلینیک جنسی پایتخت، گفت: کلینیک سلامت جنسی در پلی‌کلینیک سلامت خانواده مجتمع دارویی درمانی هلال‌ ایران راه‌اندازی می‌شود تا در زمینه اختلال‌های جنسی کارهای تشخیصی و درمانی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: در این کلینیک متخصصانی از رشته‌های اورولوژی و نفرولوژی، زنان و مامایی، روان‌شناس و روان‌پزشک حضور خواهند داشت تا علاوه بر تشخیص و درمان، اقدامات آموزشی و افزایش مهارت و توانمندی زوجین جوان و جوانان را نیز انجام دهند.

رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال‌ ایران با اشاره به برگزاری جلسات کارگاهی و گروهی در کلینیک سلامت جنسی مجتمع هلال واقع در تهران‌پارس، خاطرنشان کرد: عمده خدمات این کلینیک تحت پوشش بیمه خواهد بود و در کل هفته از شنبه تا پنجشنبه پذیرای مراجعه‌کنندگان برای ارائه خدمات است.

حبیبی با اشاره به اقدامات وزارت بهداشت برای گسترش کلینیک‌های سلامت جنسی، تصریح کرد: باید در این زمینه فرهنگ‌سازی مناسبی صورت پذیرد تا اختلال‌های جنسی باعث کاهش نشاط در جامعه جوان ایرانی نشود، زیرا این اختلال‌ها نیز به‌مانند دیگر بیماری‌ها یک نوع بیماری است و مسلماً عوارض خاص خودش را دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار