مدیرکمیته مالی سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران جزئیات استفاده از بن کتاب ۹۰۰ هزار تومانی خبرنگاران و اصحاب رسانه را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۶۶۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹ 12 May 2024

جزئیات استفاده از بن کتاب ۹۰۰ هزار تومانی خبرنگاران

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از تسنیم، محمد خلج مدیرکمیته مالی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به جزئیات استفاده از بن کتاب خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت:‌ اصحاب رسانه و خبرنگاران می‌توانند تا سقف 900 هزار تومان از بخش مجازی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خرید کنند.

وی ادامه داد: از این 900 هزار تومان،‌ 405 هزار تومان یارانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و 549 هزار تومان توسط خبرنگار یا اصحاب رسانه پرداخت می‌شود.

خلج افزود: یک فهرست 18 هزار نفری از خبرنگاران عضو سامانه جامع رسانه‌ها توسط معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دریافت بن کتاب ارائه شده است، اما با توجه به محدودیت یارانه‌های خرید کتاب،‌ وزارت ارشاد یک سقف اعتباری مشخص را برای این منظور در نظر گرفته است،‌ که به محض پر شدن این سقف؛‌ سیستم سامانه بسته خواهد شد.

مدیرکمیته ناشران خارجی نمایشگاه کتاب تهران به خبرنگاران و اصحاب رسانه توصیه کرد که هر چه سریعتر برای استفاده از بن کتاب در نظر گرفته شده به سامانه مجازی نمایشگاه کتاب تهران به آدرس https://book.icfi.ir/ مراجعه کرده و در سبد خرید خود یارانه اختصاص داده شده را مشاهده کنند.

خلج هم‌چنین افزود: خبرنگاران برای دریافت این یارانه نیازی به ثبت نام ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار