مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از آغاز طرح تمدید و صدور کارت کار اتباع عراقی در استان ایلام طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۹۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 25 December 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ شکرالله شیرخانی اظهار داشت:تمدید و صدور کارت کار موقت (پروانه کار) اتباع عراقی دارای کارت آمایش و گذرنامه در این استان آغاز شده است.

وی گفت: این طرح بر اساس دستور العمل ارسالی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اتباع عراقی دارای کارت هویت که در سنین ۱۸ تا ۶۰ سال باشند به مرحله اجرا گذاشته شده و روند تمدید کارت مشمولان تا ۳۰ دی ماه جاری ادامه دارد.

شیرخانی عنوان کرد: هزینه تمدید کارت کار (پروانه کار) برای تمدید در مدت یک سال ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال و برای صدور جدید ۴ میلیون ریال پرداخت شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام بیان داشت: مهلت مقرر شده برای تمدید کارت کار اتباع عراقی تمدید نمی شود و متقاضیان باید در زمان تعیین شده مدارک لازم را جهت تمدید و صدور کارت کار خود در ایلام را به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام واقع در بلوار مدرس ارائه کنند.

وی افزود: بر اساس ماده ۱۸۱ قانون کار و بند ج ماده ۱۱ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، کارفرمایانی که اتباع خارجی بدون کارت کار (پروانه کار) و یا اتباع بیگانه را در فعالیتی به غیر از آنچه در پروانه کار آنها ذکر شده را به کار گیرند، مجرم محسوب شده و به پرداخت جریمه ۱/۸۵۰/۰۰۰ ریال برای هر روز بکارگیری غیرمجاز و همچنین مجازات حبس از ۹۱ روز تا ۱۸۰روز محکوم می شوند./ح

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار