امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : آیت الله رئیسی فصل نوینی از خدمت به مردم را در کشور ایجاد کرد و به یادگار گذاشت، با حفظ عزت و کرامت در خدمت مردم بود و برای اشتغال و ازدواج جوانان کار کرد.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶ 20 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام اله نور کریمی تبار در آیین بزرگداشت شهادت خادم الرضا(ع)، رئیس جمهور فقید"آیت الله رئیسی" و هیئت همراه بیان کرد: برای مردان خدا، شهادت آروزیی دیرینه است و انقلاب اسلامی با خون شهدای گرانقدر، رشد و گسترش پیدا کرده و امروز آثار و تاثیرگذاری انقلاب را به برکت خون شهدا در دنیا می بینیم.

وی افزود : شهید حاج قاسم سلمیانی به عنوان اسوه و الگو در جبهه مقاومت قدم گذاشت و برای آزادی قدس از چنگ رژیم کودک‌کش و نجات مستضعفان جهان تلاش کرد، شهید جبهه مقاومت شد و امروز سیدی از سلاله پاک فاطمه زهرا(س)، کسی که با صدق و اخلاص وارد میدان شد تا محرومیت‌زدایی کند، دیپلماسی خارجی را عزت و اقتدار ببخشد، برای محرومان جامعه قدمی بردارد، برای فعال کردن کارخانه‌های تعطیل شده گام بردارد و برای تعالی کشور تلاش کند.

امام جمعه ایلام ادامه داد : مردم استان ایلام منتظر شنیدن خبر سفر دوم خادم ملت به این استان بودند تا کارگاه‌های تعطیل شده، راه‌اندازی و راه‌های مواصلاتی ایلام تقویت شود، افزود: مشیت الهی بر این شد که در روز میلاد امام رضا(ع) خبر شهادت خادمش را بشنویم و بر سفره تنعم ثامن الحج(ع) عندربهم یرزقون شود.

وی اظهار کرد: تاریخ گواهی خواهد داد که سید شهدای خدمت، چگونه پرچم افتدار جمهوری اسلامی را در دنیا بر افراشته کرد و با تبعیت از ولایت فقیه نام ایران اسلامی به عنوان پیام آور رهایی‌بخش مظلومان جهان در دنیا طنین انداز شد و دیپلماسی عزت آفرین را در دنیا مطرح کرد.

امام جمعه ایلام ادامه داد : در سفر ایشان به استان ایلام در دور اول سفرهای استانی، شاهد سوز دل و دغدغه‌مندی ایشان برای پیگیری مسائل مردم بودم، تا قدمی برای عزت این مردم بردارد.

وی خاطرنشان کرد : امروز دنیا در برابر شهادت این سید خدمت، عکس العمل نشان دادند و کشورهای مختلف اعلام عزا کردند، شهادت رئیس جمهور مردم دنیا را به حرکت درآورده است و قلب مظلومان و عدالت خواهان جهان را متوجه جمهوری اسلامی کرده و اشک ها بر چشم ها جاری شده است و البته مردم ایران اسلامی قدردان این سید بزرگ و خادم ملت هستند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد : مردم ایران اسلامی ایشان را انتخاب کردند تا طعم خدمت را بچشند و الگویی برای کارگزاران آینده کشور باشد ،همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ایشان رییس جمهور محترم و مغتنم بود، دلسوزی صادقانه و خالصانه داشت و خدمت صادقانه هدف و سرلوحه کارش بود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار