مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: در جریان سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایلام در شهریورماه و در پی درخواست استاندار ، هفت میلیارد ریال به تازگی از سوی وزارت ارشاد برای حمایت از هنرمندان این استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۶۷۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 27 October 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ عمران خودآموز اظهار کرد: این اعتبار در قالب تسهیلات بی‌بهره، کمک‌های بلاعوض، بخشودگی حق عضویت و بیمه تکمیلی برای حمایت از هنرمندان پیشکسوت و نیازمند استان مصوب شده و در حال پرداخت است.


وی ادامه داد: پرداخت این کمک مالی به هنرمندان با همکاری و مشارکت صندوق اعتباری هنر انجام شده که تاکنون این حمایت بی سابقه است.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: علاوه بر کمک‌ها و تسهیلات ریالی به هنرمندان، هماهنگی برای تشکیل کمیسیون پزشکی به منظور مداوی هنرمندان دارای مشکلات خاص و تصویب مستمری برای هنرمندان پیشکسوت از دیگر حمایت‌های خاص وزیر از هنرمندان استان ایلام است.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 و 20 شهریورماه امسال به ایلام سفر کرد که ضمن دیدار با هنرمندان و اهالی رسانه این استان تفاهم نامه 400 میلیارد ریالی برای تقویت و توسعه زیرساختهای فرهنگی ایلام منعقد کرد./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار