فرمانده سپاه الغدیر یزد:
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ضرورت معرفی زیبایی‌های دین در موضوع بهداشت و سلامت، گفت: اهمیت این معرفی از انرژی هسته‌ای بیشتر است.
کد خبر: ۶۴۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 29 August 2018

فتح‌الله جمیری در یازدهمین مجمع استانی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد با اشاره به اهمیت و جایگاه بهداشت و سلامت در دین مبین اسلام، گفت: یکی از نام‌های خداوند سلام است، همان سلام همراه با سلامت؛ لذا یکی از نام‌های خداوند سلامت و درواقع شفا و درمان است که این موضوع اهمیت بهداشت و سلامت در دین مبین اسلام را می‌رساند.

وی افزود: دین مبین اسلام دینی است که ارزش و جایگاه بحث پزشکی را در خود به اثبات رسانیده است؛ چراکه ارزش کار اسلام بیش از پیش در عملکرد رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) دیده می‌شود و این مهم بسی جای افتخار است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تأکید بر اینکه اسلام عزیز در بخش مسائل تربیت، سلامت و بهداشت از همان بدو تولد و حتی قبل‌تر از آن برنامه دارد، خاطرنشان کرد: درواقع باید توجه داشت که در جهان همتایی برای اسلام وجود ندارد؛ اما متأسفانه ما نتوانسته‌ایم زیبایی‌های دینمان را به ویژه در بخش بهداشت و سلامت به جهان معرفی کنیم.

جمیری بابیان اینکه اثر و نتیجه معرفی زیبایی‌های دین در بهداشت و سلامت از انرژی هسته‌ای بیشتر است، تصریح کرد: ظرافت‌هایی در دین اسلام در اذهان همه شما نقش بسته و نهادینه‌شده است و اگر قرار باشد این زیبایی‌ها بیان و معرفی شود، بایستی به زیباترین وجه ممکن معرفی شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دین مبین اسلام از گذشته تاکنون به مسئله بهداشت و سلامت تأکید زیادی دارد، عنوان کرد: به اعتقاد بنده دین مبین اسلام به مسئله بهداشت و سلامت بیش از هر موضوع دیگری توجه کرده است؛ چنانچه شعارهایی که امروزه در مجموعه سازمان ملل در بحث بهداشت و درمان وجود دارد، این‌ها جزئی بسیار کوچک از آن چیزی است که اسلام مورد تأکید قرار داده است.

وی بیان داشت: هم‌افزایی و همدلی که در مجموع بسیج جامعه پزشکی وجود دارد؛ درواقع صحنه‌های زیبایی را خلق کرده و بسی جای تقدیر است و ای کاش این هم‌افزایی همه‌جا وجود داشته باشد؛ چراکه خدمت صادقانه این مجموعه، نه‌تنها به همه مردم در استان یزد بلکه به کسانی که از بیرون از استان می‌آیند و حتی اتباعی که در مجموعه استان حضور دارند هم می‌باشد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پایان با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی به اتباع غیر ایرانی بایستی آبرومندانه باشد تا آن‌ها خدای ناکرده احساس حقارت نکنند، خاطرنشان کرد: درواقع ما درصددیم تا در کارهایمان به پیوست فرهنگی بیش از بیش توجه شود؛ کما اینکه خوشبختانه اقدامات ما در این راستا بسی جای افتخار است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار