معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به مسائل مطرح شده در مورد آب شهرستان تفت گفت: شبکه آب شهرستان تفت با مشکل جدی روبرو است.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳ 06 April 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمدجواد ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در نشست خبری استاندار و مدیران استان با خبرنگاران شهرستان تفت با اشاره به اینکه شبکه آب شهرستان تفت با مشکل جدی روبرو است گفت: در حال حاضر امکان حفر چاه جدید در این شهرستان وجود ندارد و اصل موضوع برای رفع مشکل این است که بحث خط انتقال تفت و مهریز مصوب شده که هم این دو شهرستان و هم پروژه‌های نهضت ملی را برای پس از ساخت و زمان بهره‌برداری پوشش می‌دهد.

وی ادامه داد: این پروژه کار بسیار بزرگی است ولی شروع شده اما در تابستان‌های امسال و سال آینده قطعا همچنان با مشکل پیک روبرو هستیم و باید با همراهی اجتماعی زمینه‌ای به وجود آوریم که 20 لیتر آب برای این شهرستان تامین کنیم و 5 لیتر دیگر هم با بهبود پمپ‌ها تامین شود تا بتوانیم این دو سال را پشت سر بگذاریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در ارتباط با اورژانس بیمارستانی شهرستان تفت اظهار داشت: در آبان 1400 نخستین بازدید این پروژه در این دولت انجام شد که تنها اسکلت و برخی دیوارهای آن انجام شده بود و تا به الان با هزینه کرد بالغ بر 37 میلیارد تومان پیشرفت بسیار خوبی در این مجموعه انجام گرفته است.

ابوالحسینی ادامه داد: امسال به تامین مالی این پروژه خوشبین هستیم و در صورتی که این تزریق اعتباری انجام شود تلاش داریم که تا ایام الله دهه مبارک فجر بتوانیم این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در حوزه شهرستان تفت رخ داده آسفالت معابر روستایی شهرستان است که به میزان قابل توجهی آسفالت انجام شده که رضایت روستاییان را به دنبال داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار