فرماندار آبادان:
فرماندار شهرستان آبادان گفت: هیچ نیروی حراستی نباید مانع از صید صیادان مجاز در آبراهه اروند رود شود.
کد خبر: ۶۱۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ 28 May 2018

عزیزاله شهبازی در جلسه ای که به منظور بررسی مشکلات صیادان در محل بخشداری شهر اروندکنار برگزار شد، افزود: از آنجایی که امکانات موجود در بندر اروندکنار کافی و رضایت بخش نیست، لذا از سرمایه گذاران صاحب نام برای تجهیز این بندر دعوت به همکاری شده است.

وی اظهار کرد: به طور حتم با تجهیز بندر اروندکنار به تجهیزات کافی و به روز، شاهد رونق صیادی و اشتغالزایی در شهر مرزی اروندکنار خواهیم بود و امید می رود تا در در آینده ای نه چندان دور شاهد بهبود وضعیت این بندر باشیم.

فرماندار آبادان تصریح کرد: هیچ نیروی حراستی نباید مانع صید صیادان مجاز در اروندرود شود لذا از یگان های انتظامی و امنیتی می خواهیم تا با متخلفان برخورد کنند.

شهبازی با اشاره به موضوع ممنوعیت قانونی صید در اروند رود گفت: هنگامی که برای جلوگیری از اکوسیستم آبی منطقه در برخی از نقاط اروند رود و در بازده زمانی خاصی از سال ممنوعیت صید برای صیادان ایرانی اعمال می شود، صیادان عراقی به راحتی از محدوده مرزی عبور می کنند و به صید بی رویه می پردازند که باید برای رفع این مشکل تصمیمات جدی اتخاذ و اعمال شود.

وی با بیان اینکه موضوع پیگیری مشکلات صیادان در دستور کار فرمانداری قرار دارد، افزود: به زودی با حضور دوباره در اروندکنار، روند تسهیل در امور را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار