کد خبر: ۱۱۶۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰ 13 May 2024

تابناک خوزستان: سید احمد پور فرجی در نشست خبری گزارش عملکرد شورای ائتلاف در فرآیند انتخابات که امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در اهواز برگزار شد، با تاکید بر این‌که یکی از فعالیت‌های رسمی شورای ائتلاف، فعالیت در حوزه انتخابات است، افزود: چهار هدف بزرگ دیگر نیز از جمله مطالبه‌گری از مدیران، مسؤلان و نمایندگان مجلس از وظایف هم شورای ائتلاف است.

وی گفت: این نشست و انعکاس آن توسط اهالی رسانه در واقع واسطه‌ای بین مردم و مسولان شورای ائتلاف است تا فعالیت‌هایی را که طی ۹ الی ۱۰ ماه گذشته تا کنون که نتیجه انتخابات مشخص شده است را ارائه دهد.

او با بیان این‌که شورای ائتلاف شش مسؤلیت دارد که برگرفته از اساسنامه و دستورات مسئولان کشوری است، گفت: بحث مطالبه‌گری از مسؤلان یکی از موضوع‌های مهمی است که می‌توان گفت شورای ائتلاف بر اساس آن مطالبه‌گری از مسؤلان را در راستای موضوعات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و... را تا حصول نتیجه و ارشاد مسئولان ذی‌ربط پیگیری می‌کند و به مسئولان انعکاس می‌دهد اما همانطور که می‌دانید مطالبه گری این شورا دستوری نیست.

پورفرجی با اشاره به این‌که از دیگر وظایف مهم شورای ائتلاف، جهاد تببین است، بیان کرد: این شورا وضعیت موجود سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی بین‌المللی را دنبال خواهد کرد.

رئیس شورای ائتلاف با تاکید بر این‌که توجه به فعالیت در فضای مجازی بسیار مهم است، تصریح کرد: انعکاس منظم و تعریف شده اخبار مهم توسط اهالی رسانه می‌تواند بر دیدگاه مردم اثرگذار باشد تا جایی که به منابع خبری معتبر مراجعه و خبرهای کشور را بخوانند.

پور فرجی تاکید کرد: حفظ و انسجام نیروهای ارزشی و انقلابی بسیار مهم است زیرا با وحدت کلمه و کلمه وحدت که امام خمینی (ره) بر آن تاکید بسیاری داشتند، انسجام از بین نمی‌رود.

او خاطرنشان کرد: بحث ساماندهی و پاکسازی در امور مدیریتی نیز پیگیری خواهد شد تا افراد ذی صلاح فعال در آموزش پروش، ادارات و.. شناسایی و آموزش داده شوند و در امور مهم مشارکت کنند.

وی یادآور شد: آنچه که در شورای ائتلاف بسیار به آن اهمیت داده می‌شود کمک به برگزاری انتخابات است که به بهترین نحو انجام شد و نمره قابل قبول از حضور مردم خوزستان در انتخابات داشتیم.

وی بیان کرد: کمک و مشورت کارشناسان شورای ائتلاف به منتخبین شورای شهر، شورای مجلس و نخبگان رهبری در موضوعات استانی به شکل مکتوب اعلام می‌شود.

 

برچسب ها: انتخابات ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار