رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان از برگزاری رقابت‌های جایزه بزرگ تریال کشوری به میزبانی همدان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳ 16 February 2015
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان از برگزاری رقابت‌های جایزه بزرگ تریال کشوری به میزبانی همدان خبر داد.

علی ثقفی در گفت‌وگو با   تسنیم، اظهار داشت: همزمان با هشتمین جشنواره زمستانی استان همدان مسابقات کشوری جایزه بزرگ تریال از سوی فدراسیون دوچرخه‌سواری به همدان واگذار شده است.

وی افزود: هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در صدد برگزاری هرچه باشکوه این مسابقه در استان است.

ثقفی با بیان اینکه این رقابت‌ها یکشنبه سوم اسفند ماه آغاز و در دو روز برگزار می‌شود، تصریح کرد: رقابت‌های جایزه بزرگ تریال کشوری در دو کلاس ۲۰ و ۲۶ و در بوستان ارم شهر همدان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان تاکید کرد: نحوه اطلاع‌رسانی و چگونگی اعزام تیم‌ها با همکاری فدراسیون دوچرخه‌سواری صورت گرفته و هیئت‌های استانی تا پنجشنبه برای حضور در این رقابت‌ها فرصت ثبت‌نام و اعلام حضور دارند.

ثقفی با بیان اینکه پیش‌بینی ما حضور حداقل ۳۰ تریال‌سوار حرفه‌ای در این مسابقات است، اظهار داشت: به نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها به ترتیب یک میلیون تومان، ۷۵۰ هزار تومان و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این مسابقات در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج اسکان می‎یابند، بیان کرد: به نفرات حاضر در این دوره از رقابت‌ها یادبود شرکت در مسابقات و همچنین لوح و یادبود جشنواره زمستانی همدان اهدا می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار