گزینه های احتمالی استانداری مازندران
شمارش معکوس برای انتخاب کابینه جدید آقای روحانی آغاز شد . وی همان گونه که گفنه بود در کابینه جدید از افراد جوانتر بیشتر استفاده می کند . با تغییر کابینه مسلما تغییرات گسترده ای در سطوح مختلف رخ می دهد. در صورت انتخاب وی شاید کولایی اولین و تنها استاندار زن دولت دوازدهم باشد.
کد خبر: ۴۶۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷ 31 July 2017
به گزارش تابناک مازندران، یکی از گزینه های گزینه استانداری مازندران که این روزها از او یاد می شود خانم دکتر الهه کولایی است که سابقه سیاسی زیادی دارد .
 
براساس این گزارش، در صورت انتخاب وی شاید کولایی اولین و تنها استاندار زن دولت دوازدهم باشد.
 
دکتر الهه کولایی از چهره‌های برجسته اصلاح‌طلب که یکی از گزینه‌های نهایی شهرداری تهران می‌باشد به عنوان گزینه استانداری مازندران در دولت دوازدهم نیز مطرح شده است‌.
 
 البته یکی از گزینه های جدی استانداری مازندران مهندس محسن نریمان است که نماینده اصلاح طلب چهار دوره شهرستان بابل که عضو کمیسیون عمران مجلس، نایب رییس اول دو فراکسیون”محیط زیست و توسعه پایدار”و” مدیریت شهری و روستایی” مجلس هشتم را در کارنامه دارد . ضمنا انتخاب او به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در مازندران این احتمال را پر رنگ تر کرده است چرا که فلاح نیز پیش از این چنین تجربه ای داشت!؟
 
در ضمن وی مدتی استاندار خراسان شمالی بوده است و مدیرعاملی شرکت آب و فاضلاب استان تهران را بر عهده داشته است و علاوه بر این چندین پست مختلف در کارنامه وی ثبت شده است .

البته از سید هادی حسینی، مناف هاشمی ،داود کشاورزیان، محمد رضا صالحی،عبوری و رحمانزاده از دیگر کاندیدای استانداری مازندران یاد می شود هر چند استاندار فعلی دکتر ربیع فلاح نیز احتمال دارد در این سمت ماندنی شود.
 
گفتنی ست در حال حاضر استاندار مازندران دکتر ربیع فلاح است که یک ماه قبل از انتخابات سال 92 بعنوان رئیس ستاد انتخاباتی اصولگرایان حامی آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در استان مازندران منصوب شد که بعد از رد صلاحیت هاشمی به ریاست ستاد انتخاباتی حسن روحانی در مازندران رسید و در گذشته نیز بعنوان معاون سابق  وزیر جهاد کشاورزی مشغول فعالیت بود.
 
 به هر روی تا تعیین کابینه جدید آقای روحانی زمان زیادی باقی نمانده است . امیدواریم هر کسی که شایسته است برای این پست مهم برای مردم شریف مازندران در نظر گرفته شود .
 
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
ایول
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۲
قدرت بد چیزیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
کاش میومد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
ایول
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار