افرادی که در این تاریخ موفق به ثبت مطالبات و شکایات نشده اند می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی cra.ir.195 یا با شماره گیری ۱۹۵ درخواست های خود را ثبت کنند
کد خبر: ۱۱۶۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳ 16 May 2024
به گزارش تابناک مازندران ، همزمان با سفر ریاست محترم جمهور و هیات همراه به استان مازندران میز ارتباط مردمی وزارت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور نماینده تام الاختیار وزیر و رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه آغاز شد و تا روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه در محل اداره کل ICT استان ادامه دارد. 
 
پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  
بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران بحرینی رئیس محترم مرکز بازرسی نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر رئیس محترم جمهور به استان اظهار کرد: مرکز ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات سفر رئیس جمهور به مازندران جهت پاسخگویی به مطالبات و شکایات مردمی در این حوزه به صورت حضوری در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به مدت سه روز استان تشکیل شد.
وی همچنین افزود: میز خدمت  حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و ساعت ۸ الی ۱۴ روز جمعه مورخ ۲۶ لغایت ۲۸ اردیبهشت ماه  در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تشکیل و به  درخواست و شکایات مردمی در حوزه فناوری اطلاعات، دفاتر پیشخوان، پوشش ارتباطی روستاها، نحوه ارائه خدمات واحد های تابعه وزارت ، تسهیلات شرکت های فناوری و دانش بنیان، فیبر نوری مناطق شهری، وضعیت شغلی و معیشتی ثبت و دستور پیگیری و پاسخگویی سریع آنها صادر شد.
نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر رئیس محترم جمهور به مازندران خاطر نشان کرد: افرادی که در این تاریخ موفق به ثبت مطالبات و شکایات نشده اند می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی cra.ir.195  یا با شماره گیری ۱۹۵  درخواست های خود را ثبت کنند. 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار