تابناک تهران - اوجاقی در ارتباط باآخرین وضعیت تیم ملی بزرگسالان تصریح کرد: به تازگی انتخابی تیم ملی بزرگسالان به اتمام رسید و نفرات اول و دوم هر وزن به تیم ملی دعوت شدند. شگفتی های جالبی هم در این انتخابات اتفاق افتاد که از مهم ترین آن ها حذف حمیدرضا لادور قهرمان جهان و دارنده مدال نقره بازی های آسیایی اینچئون و همچنین مرتضی نوروزی بود. لازم به ذکر است سجاد عباسی و محسن محمدسیفی به دلیل مصدومیت هایی که دارند قبل از آغاز اردوی تیم ملی، باید انتخابی خود را برگزار کنند.
کد خبر: ۴۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 08 June 2015
حسین اوجاقی یکی از گنجینه های ووشوی ایران است. پرافتخاترین ووشوکار ایران که در طول دوران ورزشی‌اش کلکسیونی از مدال های رنگارنگ را تصاحب کرد و حالا بعد از خداحافظی با ورزش قهرمانی به عنوان سرمربی تیم ملی ووشو و مدیر تیم های ملی می کوشد تا افتخارات ووشو را در جبهه دیگری تکرار کند.  تیم های ملی ووشو ایران در حال حاضر در آکادمی ووشو در تهران اردوهای خود را زیر نظر حسین اجاقی برگزار کرده اند.

مدیر تیمهای ملی ووشو درباره مسابقات پیش روی تیم ملی ایران در گفت و گو با تابناک تهران توضیح داد: مسابقات جهانی جوانان مردادماه در چین برگزار می شود. بچه ها در حال حاضر در اردو به سر می برند. متاسفانه به دلیل همزمانی اردوی تیم ملی بزرگسالان با مسابقات جهانی جوانان، قادر به همراهی بچه ها در چین نخواهم بود.

اوجاقی در ارتباط باآخرین وضعیت تیم ملی بزرگسالان تصریح کرد: به تازگی انتخابی تیم ملی بزرگسالان به اتمام رسید و نفرات اول و دوم هر وزن به تیم ملی دعوت شدند. شگفتی های جالبی هم در این انتخابات اتفاق افتاد که از مهم ترین آن ها حذف حمیدرضا لادور قهرمان جهان و دارنده مدال نقره بازی های آسیایی اینچئون و همچنین مرتضی نوروزی بود. لازم به ذکر است سجاد عباسی و محسن محمدسیفی به دلیل مصدومیت هایی که دارند قبل از آغاز اردوی تیم ملی، باید انتخابی خود را برگزار کنند.

محسن محمدسیفی و سجاد عباسی هر دو از آماده ها و ستاره های ووشو ایران هستند که در یک وزن مبارزه می کنند و مدعی جدی کسب مدال جهانی محسوب می شوند و با توجه به کیفیت فنی بالای آنها انتخاب نفر برتر از میان این دو کار راحتی نیست. با این وجود اوجاقی این دردسر شیرین را با یک تدبیر جالب حل کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که محسن محمدسیفی و سجاد عباسی قرار است در کدام اوزان مبارزه کنند؛ توضیح داد: قرار بر این شده تا سجاد عباسی در 75 کیلوگرم و محسن محمدسیفی در 70 کیلوگرم مبارزه کنند.

سرمربی تیم ملی بزرگسالان در انتها درباره هدف گذاری فدراسیون ووشو برای مسابقات جهانی پیش روی تیمهای جوانان و بزرگسالان گفت: سعی می کنیم عناوین دومی خود در هر دو رده سنی را تکرار کنیم. هر چند که با پیشرفت سایر کشورها تکرار نایب قهرمانی جهانی کار دشواری است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار