فرماندار شهرستان خدابنده مطرح کرد
با برگزاری جشنواره گندم در شهرستان خدابنده، علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی، معرفی پتانسیل های شهرستان در زمینه آب و خاک و کشاورزی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
کد خبر: ۴۳۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱ 05 June 2017
فرماندار شهرستان خدابنده گفت: جشنواره گندم در تیرماه سال جاری در شهرستان خدابنده برگزار می شود.

وی با بیان اینکه باید با برنامه ریزی صحیح،جشنواره گندم را در این منطقه به خوبی اجرا نماییم، اظهار کرد: با پیشنهاد فرمانداری، در کارگروه صنایع دستی و میراث فرهنگی و گردشگری استان، برگزاری جشنواره گندم دراین شهرستان به تصویب رسیده است.

باب الله فتحی افزود:  با برگزاری جشنواره گندم در شهرستان خدابنده، علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی، معرفی پتانسیل های شهرستان در زمینه آب و خاک و کشاورزی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه ظرفیت ها و بسترهای مناسبی  برای خرید و ذخیره سازی گندم در این منطقه فراهم شده است، اظهار کرد: پیش بینی می شود در سال جاری حدود ۱۱۵ هزار تن گندم تولیدی شهرستان، تحویل سیلوهاگردد.

 فتحی افزود:با بهره‌برداری از سیلوی غلت گندم که جزء سیلوهای مدرن کشور محسوب می شود، آمادگی صادرات گندم نیز فراهم شده است.

وی با اشاره به ظرفیت مناسب سیلوهای موجود در شهرستان خدابنده، ادامه داد:  تمهیدات لازم صورت پذیرفته، تا ۵۰ درصد بهای گندم خریداری شده، ظرف مدت ۷۲ ساعت به کشاورزان پرداخت شود.

فرماندار شهرستان خدابنده در پایان بر آمادگی بانک کشاورزی برای پرداخت بموقع بهاء گندم خریداری شده از کشاورزان تاکید کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار