رییس اداره آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای ایلام ازآموزش فنی 9 هزار و 650 نفر در مراکز دولتی و آزاد استان در 9 ماه سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۳۵۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ 03 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛علی خردمنداظهار کرد: از این تعداد پنج هزار و 50 نفر زن و چهار هزار و 600 نفر مرد آموزش های فنی و حرفه ای را در مدت یاد شده(9 ماهه امسال) فرا گرفتند.
 
به گفته وی، این تعداد شرکت کننده در قالب یک میلیون و 780 هزار نفر ساعت در مراکز و آموزشگاه های آزاد استان آموزش های فنی و حرفه ای را کسب و موفق به پایان رساندن دوره شدند.
 
رییس اداره آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای ایلام از ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به کارآموزان عراقی در سال جاری نیز خبر داد و یادآور شد: در مدت یاد شده برای 22 نفر از کارآموزان اتباع عراقی(استان واسط) نیز دوره تخصصی جوش آرگون نیز برگزار شد.
 
خردمند با اشاره به رشد 15 درصدی رشد عملکرد در مهارت آموزی در بخش روستایی در راستای توجه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، گفت: مهم ترین ماموریت و رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای مهارت آموزی و آموزش که هویت اصلی آن را تشکیل می‌دهد است.
 
وی افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مراکز ثابت و شهری آموزش در مناطق روستایی و عشایری، صنایع و صنوف، جوار دانشگاهی، پادگان، زندان و آموزشگاه‌های آزاد نسبت به تامین نیروی انسانی ماهر مورد نیاز حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات، فرهنگ و هنر در استان اقدام می‌کند.
 
خرمند با اشاره به وجود 150 مربی فنی و حرفه ای رسمی و غیر رسمی در بخش دولتی استان ایلام گفت: 220 آموزشگاه خصوصی در سطح استان ثبت شده که از این تعداد 200 آموزشگاه فنی فعال است که حدود 400 مربی در این آموزشگاه ها مشغول تدریس هستند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار