مدیر امور آب و فاضلاب شهری زنجان:
مدیر آبفای زنجان با اشاره به بحران آب و لزوم مدیریت این منابع در فضاهای سبز گفت: آبیاری فضای سبز شهری تا انتهای امسال با آب تصفیه شده شبکه شهری ممنوع می شود.
کد خبر: ۳۳۷۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴ 04 December 2016
مدیر امور آب و فاضلاب شهری زنجان امروز در جلسه ستاد بازآفرینی و توسعه شهری شهرستان زنجان با اشاره به اهمیت نوسازی و بازسازی شبکه آبی زنجان اظهار داشت: اصلاح 6 کیلومتر از شبکه فاضلاب زنجان در محدوده بافت فرسوده در سال 94 به عنوان مهمترین برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب در دستور کار قرار گرفت.

داوود رستم خانی با اشاره به اصلاح چهار کیلومتر از شبکه‌آبرسانی در بافت فرسوده زنجان ابراز کرد: اقدامات لازم برای استانداردسازی دو کیلومتر دیگر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در برخی مناطق از جمله سکونتگاه‌های غیررسمی ابتدا ساختمان ساخته و سپس نسبت به تأمین انشعابات اقدام می‌شود که این موضوع مشکلاتی را برای دستگاههای خدمات‌رسان به وجود آورده است.

رستم خانی همچنین با اشاره به انشعابات غیرمجاز را از مهمترین مشکلات دستگاههای خدمات‌رسان عنوان کرد و افزود: در روستای دواسب که یکی از روستاهای نزدیک شهر زنجان است 250 انشعاب غیرمجاز آب وجود دارد که باید نسبت به قطع کنتور آنها اقدام شود.

 مدیر امور آب و فاضلاب شهری زنجان در پایان نسبت به گسترش فضاهای سبز در شهرها هشدار داد و گفت: طبق احکام ابلاغی باید آبیاری فضاهای سبز تا پایان امسال از آب شهری برچیده شود و از آب خام برای این منظور استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار