دبیر اجرایی کنگره بین المللی حقوق پزشکی در یزد گفت: مجموعا 500 مقاله به دبیرخانه این کنگره واصل شده که از این تعداد یکصد مقاله از سوی هیات داوران برای ارائه در این کنگره پذیرفته شده است.
کد خبر: ۳۲۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 08 November 2016
به گزارش تابناک یزد،علی اکبر جعفری ندوشن با بیان اینکه این کنگره در روزهای 26 و27 آبانماه در دانشگاه یزد برگزار می شود، افزود: از این تعداد مقاله 60 مقاله بصورت سخنرانی و 40 مقاله هم به صورت پوستر در این کنگره ارائه می شود.
وی محورهای این کنگره را حقوق در پژوهش های ژنتیک، ژنتیک پزشکی و چالش های حقوقی و مهندسی ژنتیک و پیامدهای حقوقی آن بیان کرد.
عضو هیات علمی دانشگاه یزد افزود: در این کنگره آخرین دستاوردهای فقهی، حقوقی و اخلاقی از سوی اندیشمندان و صاحب‌نظران مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
جعفری ندوشن با بیان اینکه در کنگره یاد شده پزشکان، حقوقدان و متخصصان ژنتیک از داخل و خارج از کشور حضور خواهند داشت اظهار کرد: 10 نفر از مهمانان کنگره از کشورهای عراق ، فرانسه، لبنان و ترکیه هستند.
دبیر اجرایی این کنگره گفت: این کنگره با همکاری دانشگاه یزد و دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی تهران وشهید صدوقی یزد برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار