رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به ویژگی استکبارستیزی ملت ایران گفت: برجسته‌ترین ویژگی ۱۳ آبان ماه مبارزه مستمر ملت ایران با استبداد و استکبار است.
کد خبر: ۳۲۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۹ 04 November 2016
به گزارش تابناک زنجان از زنجان و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان زنجان عبدالله جعفری با بیان اینکه 13 آبان ماه سرفصل دیگری از تاریخ مبارزه و رویارویی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است اظهار داشت: این روز در حافظه تاریخی ملت بزرگ و فهیم ایران نقطه عطفی در جهت سرعت بخشیدن به بالندگی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره اتفاقات این روز عنوان کرد: سیزدهم آبان ماه سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 43، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی در سال 57 به دست رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام(ره) در سال 58 است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان بیان کرد: برجسته‌ترین ویژگی 13 آبان ماه مبارزه مستمر ملت ایران با استبداد داخلی و استکبار جهانی است.

وی با اشاره به دشمنی آمریکا با ملت ایران گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری در 12 آبان ماه امسال می‌توان مثالهای فراوانی را بر قابل اعتماد نبودن آمریکا زد که در برهه‌های مختلف زمانی این دشمنی‌ها به وضوح دیده می‌شود.

جعفری کودتای 28 مرداد ماه را یکی از نمونه‌های دشمنی آمریکا با ملت ایران برشمرد و ابراز کرد: حمایت از رژیم طاغوتی پهلوی، تحمیل جنگ 8 ساله به ایران با حمایت از صدام، حمایت تمام قد از منافقین، تلاش برای ایجاد ناامنی در ایران، حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران، تحمیل تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران و تلاش برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی نمونه‌های از دشمنی‌های شیطان بزرگ است.

وی با اشاره به ایستادگی ایران اسلامی در مقابل دشمنی‌های استکبار جهانی و به خصوص آمریکای جنایتکار خاطرنشان کرد: مقاومت ملت ایران سبب شده آمریکا به هیچ کدام از اهداف خود در ضربه زدن به انقلاب اسلامی نرسد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه آمریکا علاوه بر ایران به سایر کشورهای اسلامی نیز ظلم‌های فراروان کرده است اظهار داشت: مسلط کردن رژیم صهیونیستی بر مردم فلسطین، حمایت از آل‌سعود در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم یمن، حمایت از تروریست‌های تکفیری در آواره کردن مردم سوریه و جنایت‌هایش در عراق و افغانستان نمونه‌های بارزی بر خوی استکباری آمریکای جنایتکار است.

وی با تاکید بر لزوم بیداری ملت‌های جهان در مقابله با جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی ابراز کرد: ملت ایران به عنوان الگوی موفق مقاومت برای سایر کشورهاست و امروز می‌بینیم حزب‌الله لبنان چطور خواب را از چشمان رژیم صهیونیستی گرفته است.

جعفری در پایان با بیان  اینکه استکبارستیزی ریشه در فرهنگ عاشورا دارد تصریح کرد: ملت ایران هزگز دشمنی‌های شیطان بزرگ را فراموش نخواهد کرد و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل فریاد خواهد زد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار