صاحب یک محموله قاچاق تلفن همراه در شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی دو میلیارد ریال جریمه شد.
کد خبر: ۳۰۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 03 May 2015

به گزارش ایرنا به نقل از سایت اطلاع رسانی تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی، این فرد قصد داشت 489 دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی را به صورت قاچاق با استفاده از یک دستگاه خودرو به استانهای دیگر کشور منتقل کند.

بر اساس این گزارش این محموله که به صورت ماهرانه ای در این خودرو جاسازی شده بود با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی میاندوآب در ایست بازرسی این شهرستان توقیف و راننده آن پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع داده شد.

رییس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره تعزیرات حکومتی میاندوآب نیز متهم را به ضبط کالا و پرداخت مبلغ دو میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

شهرستان میاندوآب یکی از محل های مهم گذر کالاهای قاچاق از مناطق مرزی جنوب آذربایجان غربی و استان کردستان به شهرهای عمقی کشور به شمار می رود.

پدیده قاچاق در این استان مرزی کشورمان که با سه کشور ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان هم مرز است یکی از معضلاتی است که مسوولان با آن دست به گریبان هستند.

میاندوآب با 260 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و 155 کیلومتری مرکز استان واقع شده و مسیر ارتباطی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار