کد خبر: ۳۰۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 25 September 2016
فرماندار شهرستان زنجان بعد از ظهر امروز در آیین افتتاحیه سرشماری نفوس و مسکن در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرشماری با هدف دریافت اطلاعات دقیق برای برنامه‌ریزی دولت در امور مختلف انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سرشماری در سال جاری به دو صورت انجام می‌شود، تصریح کرد: سوم تا بیست و چهارم مهر فرصت ثبت اطلاعات شهروندان در سرشماری اینترنتی است.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه از 25 مهر ماه سال جاری سرشماری حضوری در شهرستان زنجان آغاز می‌شود، ادامه داد: 25 آبان ماه سال جاری نیز فرصت پایانی سرشماری سال جاری است.

فرخی با اشاره به اینکه شهرستان زنجان برای انجمن سرشماری آمادگی لازم را دارد، عنوان کرد: باید تلاش شود تحقق اهداف دولت مبنی بر مشارکت 40 درصدی از طریق سرشماری اینترنتی فراهم شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات برای توجیه دهیاران و شوراها روستاهای زنجان ادامه داد: در ادارات نیز فردی به عنوان مسؤول سرشماری انتخاب شده است.

فرماندار شهرستان زنجان اضافه کرد: جمعیت قابل توجهی از استان در شهرستان زنجان حضور دارند.

فرخی با اشاره اینکه در سرشماری سال جاری از تمام ظرفیت‌های موجود برای سرشماری استفاده می‌شود، تصریح کرد: مدارس، خانه‌های بهداشت و دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت‌نام اینترنتی اهالی روستا مهیا می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار