فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: نادیده گرفتن شبیخون فرهنگی دشمنان امنیت کشور را به خطر می اندازد.
کد خبر: ۲۹۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 10 September 2016
سردار عبدالرضا ناظری روز شنبه در همایش مشترک پلیس و اصناف شهرستان ورامین که در محل هتل شایان این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده نظام در حوزه جنگ نرم در تمامی ابعاد اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ورود پیدا کرده اند و نخستین راه مقابله با جنگ نرم دشمن، آگاهی دادن به مردم از اثرات و نقشه های شوم دشمنان است .
وی تصریح کرد: نادیده گرفتن شبیخون فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام تهدیدی جدی برای امنیت اجتماعی کشور است و همه نهادها باید دست به دست هم عقبه دینی و اجتماعی جامعه را در برابر هجوم سنگین دشمن قوی کنند تا جامعه بتواند از هویت دینی و ملی خود در برابر هجوم فرهنگی غرب مراقبت کند.

سردار ناظری بیان داشت: جنگ نرم دشمنان ، جنگی تمام عیار علیه ارزش ها، نگرش ها و گرایش های مذهبی است و مهمترین هدف دشمن این است که مردم را از دین و ولایت فقیه دور سازند.

وی تصریح کرد: دشمن با عرضه مدل های رنگارنگ بی حجابی و بی عفافی و تبلیغ آن در هزاران سایت اینترنتی، شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی، جهت تضعیف باورهای دینی و اعتقادی ملت ایران گام های جدی برداشته است. 

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: در مقابل جنگ نرم دشمن، اقدامات نرم را باید انجام داد و می طلبد که با همدلی و همیاری همه دستگاه ها و مردم ولایت مدار ایران اسلامی در جهت خنثی سازی توطئه ها و تهدیدات دشمن به خصوص در بحث عفاف و حجاب گام های اساسی برداشت .

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران (فت) نیز در این همایش گفت: متأسفانه برخی از کسبه و اصناف به دلیل عدم آگاهی در استفاده از شبکه های اجتماعی و بستر اینترنت با مشکلاتی مواجه می شوند که گاه به مشکلی اساسی تبدیل می شود.

سرهنگ سامان محمدی افزود: اصناف لازم است تا از تبلیغ هرگونه مدلینگ و یا انتشار تصاویر مبتذل در فضای اینترنت خودداری کرده و با استفاده از نرم افزار امنیتی دسترسی افراد به اینترنت در فضای صنفی را محدود کنند.

وی اظهار داشت : افزایش اطلاعات افراد نسبت به بستر اینترنت و فضای مجازی می تواند جلوی بسیاری از مشکلات و معضلات را گرفته و جلوی سوء استفاده سودجویان را بگیرد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار