تابناک زنجان گزارش می دهد;
رئیس کمیته سیاسی و انتخابات جبهه اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان در گفتگو با رسانه ها با اعلام یک شبهه بر علیه مدرک تحصیلی استاندار زنجان ایجاد حاشیه در فضای سیاسی و رسانه ای استان زنجان را کلید زد.
کد خبر: ۲۹۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲ 04 September 2016
تنها چند روز از معارفه استاندار جدید زتجان نمی گذرد که روز گذشته برخی از رسانه ها با انتشار مصاحبه ای یکی از اعضای جبهه اعتدال گریان و اصلاح طلبان فاز تهاجمی را برای ایجاد حاشیه در فضای سیاسی و رسانه ای استان آغاز نمودند.

بر اساس آنچه  رسانه ها به نقل از جمشید ایرانی رئیس کمیته سیاسی و انتخابات جبهه اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان مطرح نموده اند وی اظهار داشته است: " شخصی را به عنوان استاندار زنجان انتخاب کرده‌اند که ایشان مدرک تحصیلی پنجم ابتدایی را داشته است و به واسطه رفاقت با یکی از اعضای نهاد ریاست جمهوری، دو ماهه مدرک دیپلم گرفته و بعد طبق ضوابط مدیریتی توانسته فوق‌دیپلم و لیسانش را اخذ کند. وزیر کشور مدارک تحصیلی استاندار زنجان را ارائه دهد."

بدون شک این اظهارات را می توان به مثابهه آغاز یک فتنه سیاسی در فضای نسبتا آرام استان زنجان ارزیابی کرد که ریشه آن را باید در نارضایتی جمعی از اصلاح طلبان تندرو و ناراضی از انتخاب یک گزینه بدون حاشیه برای استانداری زنجان جستجو کرد.

باید توجه داشت که از رویکرد سیاست داخلی دولت یازدهم می توان اینگونه برداشت کرد که در حوزه سیاسی و در آخرین ماههای مسئولیت نه تنها به دنبال ایجاد حاشیه در استانها نیست بلکه بیشتر در بر حفظ شرایط موجود و ثبات در فضای سیاسی استانها تاکید می کند اما آنگونه که مشخص است این سیاست مقبول فعالین سیاسی جبهه اصلاحات نیست!

لازم به ذکر است که باید توجه داشت که استاندار زنجان پیش از این در پست های کلیدی و سیاسی مهمی ایفای مسئولیت نموده که طبعا در صورت وجود مشکل در مدرک تحصیلی وی نهادهای نظارتی به وجود آن پی می بردند.

حال باید دید که با زده شدن جرقه این ماجرا توسط مخالفین استاندار جدید دامنه این ماجرا تا کجا کشیده خواهد شد و آیا استاندار جدید استان زنجان خواهد توانست با رفع شبهات مانع از دنباله دار شدن این شبهه در افکار عمومی جامعه شود؟

برای پیگیری این ماجرا با تابناک زنجان همراه باشید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
ولی آقای درویش امیری آدم با سوادی به نظر میاد
دلبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
سلام
معمولا آخرین مدرک فرد را استعلام میکنندنه مدارک پایین تر آن لذا باید سازمان بازرسی ورودکنه وتعیین تکلیف کنند وطبق فرمایش مقام معظم رهبری نباید گذاشت اعتمادمردم ضربه بخورد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار