۲ ساعت زمان کافی بود تا دزدان حرفه‌ای پس از ورود به ساختمانی در خیابان میرداماد به همه ۷ واحد آنجا دستبرد بزنند.
کد خبر: ۲۸۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۷ 21 August 2016
اين اتفاق پنجشنبه شب و زماني رخ داد كه ساكنان ساختمان در خانه حضور نداشتند. يكي از آنها كه سارقان حدود 35ميليون تومان اموال با‌ارزش از خانه‌اش سرقت كرده‌اند در گفت‌وگو با همشهري گفت: حدود ساعت 9شب بود كه همراه همسرم خانه را ترك كرديم تا در خيابان‌ها دوري بزنيم و شام بخوريم. 2

ساعت بعد وقتي برگشتيم، با صحنه عجيبي روبه‌رو شديم. در همه واحدهاي ساختمان تخريب شده بود و همسايه‌هايي كه دقايقي قبل از ما رسيده بودند مي‌گفتند كه دزدان وارد ساختمان شده و به همه واحدها دستبرد زده‌اند.

مرد جوان ادامه داد: با اينكه تمامي واحدها در ضد‌سرقت داشتند، اما عجيب اينكه سارقان به‌راحتي همه درها را تخريب كرده و وارد خانه شده بودند. آنها علاوه بر سرقت تلويزيون، گاوصندوقي را كه در خانه داشتم، تخريب كرده و همه پول‌ها، دلارها و طلاهاي داخل آن را دزديده بودند. دزدان در بقيه واحدها هم با همين شگرد عمل كرده و همه اموال با ارزش را دزديده بودند و حدود 300ميليون تومان اموال با ارزش از واحدهاي ساختمان سرقت كرده و متواري شده بودند. براساس اين گزارش، با اطلاع پليس از اين سرقت عجيب، پرونده‌اي در كلانتري تشكيل و تحقيقات براي يافتن ردي از سارقان آغاز شده است.
برچسب ها: اخبار حوادث
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار