یادداشت ارسالی مخاطبین تابناک زنجان:
یکی از مخاطبین تابناک زنجان در یادداشتی اختصاصی با واکنش نسبت به سوءاستفاده برخی اقراد از تریبون صدا و سیما نوشت: "توهین به این نام آوران در رسانه ملی در حالی که این عزیزان بر خلاف دیگر رقابت کنندگان جهان از حداقل حمایت و پشتیبانی محرومند ٬ ظلم به تمام جوانان ورزشکار و دوستداران کشور است" .
کد خبر: ۲۷۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۵ 13 August 2016
نوید کمالی محقق و پژوهشگر حوزه رسانه و فضای مجازی در یادداشتی اختصاصی و در واکنش به اهانت صورت گرفته به ملی پوشش کسب کننده سهمیه المپیک دو و میدانی نوشت:

« متاسفانه امروز اتفاق تلخی در رسانه ملی ما افتاد و از تریبون این  رسانه به یکی از ورزشکارانی که جانانه و بدون هیچ حمایت و پشتیبانی موثری برای ایران عزیز کسب سهمیه کرده و عازم  المپیک شده است توهین شد ، در این برنامه زنده فرد  مجری و شبه کارشناس آن،  مربی این ورزشکار را بی عرضه و این  ورزشکار عزیز را نیز بی غیرت خطاب کردند در حالی که لیلا رجبی تاکنون 7 مدال آسیایی برای ایران گرفته و بدون مربی به برزیل اعزام شده است آنهم دقیقا در زمانی که  دولت تدبیر از بی پولی می نالد اما مسئولان  فدراسیون ها را بجای  مربیان عازم  ریو می کند ! . . . 

لاله رجبی در قلب مردم ایران است

مطمئنا توهین به این ورزشکاران عزیز آنهم در تریبون رسمی کشور در حالی که این عزیزان بر خلاف دیگر رقابت کنندگان جهان از حداقل حمایت و پشتیبانی محرومند ٬ ظلم به تمام  جوانان ورزشکار و دوستداران کشور است . . . 

از این رو و به نوبه خود از ریاست عالی رسانه ملی تقاضا می کنم تا با برخورد جدی با عوامل این برنامه موهون از سلب  اعتماد ورزشکاران دلبسته کشور به این رسانه ارزشمند جلوگیری نماید .

و کلام آخر اینکه لاله رجبی و سایر ورزشکارن پرتلاش ایران زمین در قلب مردم شریف ایران عزیزند و با اینگونه عناد ورزی های منافقانه برخی محبت و علاقه مردم به افتخار آفرینان ایران زمین  خدشه بر نخواهد داشت.  »

-یادداشتی از: نوید کمالی - محقق و پژوهشگر حوزه رسانه و فضای مجازی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار