امام جمعه قیدار هشدار داد;
امام جمعه قیدار با اشاره به اهمیت حفظ بنیان خانواده و جلوگیری از ظلاق در بین زوجین گفت: متاسفانه بدلیل غفلت مسئولین و مردم امروزه داوری در مساله طلاق به یک موضوع صوری و ظاهری بدل شده است
کد خبر: ۲۶۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 30 July 2016
یکی از مهمترین آسیب ها و تهدیداتی که سالهاست کشور را و حتی استان های کوچکی مانند زنحان را تهدید می کند مساله افزایش طلاق در بین زوجین جوان است که یکی عوامل موثر بر آن را می توان بحران اشتغال و کسب درآمد عنوان کرد.

در این رابطه حجت الاسلام سید علی طالبی با اشاره به معضل طلاق در جامعه اظهار داشت: امروزه آمار در حال رشد طلاق های توافقی نگران کننده است.

امام جمعه قیدار افزود: متاسفانه تعداد زوجینی که با طلاق توافقی از هم جدا می شوند در حال افزایش است.

وی ادامه داد: در این نوع طلاق ها زوجین مانع از اطلاع و پادرمیانی اقوام و آشنایان می شوند.

طالبی گفت: البته این زوجین پس از طلاق و بدلیل مشکلات پیش آمده به شدت پشیمان می شوند اما طلاق موجب سخت تر شدن بازگشت به زندگی عادی می شود.

وی تاکید کرد: خوشبختانه دین مبین اسلام برای جلوگیری آسیب دیدن بنیان خانواده پیشبینی نموده است که داورانی به منظور ایجاد صلح و از بین رفتن کدورتهای موجود بین طرفین از هر دو طرف زن و مرد انتخاب شوند تاتا به موجب حضور آنها شمکلات حل شده و بنیان خانواده حفظ شود.

امام جمعه قیدار در پایان اظهار داشت: البته متاسفانه بدلیل غفلت مسئولین و مردم امروزه داوری در مساله طلاق به یک موضوع صوری و ظاهری بدل شده است و برخی در ازای دریافت پول داور شده و زمینه طلاق را مهیا می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار