معاون سازمان بسیج رسانه استان زنجان
معاون سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: هدف از برگزاری جشنواره ابوذر شناساندن رسانه‌هایی است که در راستای خدمت‌رسانی به مردم و جامعه موجب واکنش مثبت مسئولان شده است.
کد خبر: ۲۶۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱ 24 July 2016

نوید کمالی ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر و جشنواره امر به معروف و نهی از منکر در استان در طول دو سال گذشته جزو اولویت‌های سازمان بسیج رسانه استان زنجان بوده که با هدف شناسایی ظرفیت رسانه‌ای استان زنجان انجا شده است. 

وی افرود: امکان شناسایی نخبگان رسانه‌ای از طریق رقابت ‌سازنده بین اصحاب رسانه استان فراهم شده است که طی جشنواره‌هایی که سازمان بسیج رسانه استان زنجان برگزار کرده، تلاش شده است از همه طیف‌ها و گروه‌های سیاسی دعوت به عمل آید.

نوید کمالی - مهندس نوید کمالی - دکتر نوید کمالی - نویدکمالی - بسیج رسانه - سازمان بسیج رسانه

کمالی تصریح کرد: وقایع تلخی در حوزه فرهنگی به‌ویژه در سال گذشته در فضای استان زنجان به وقوع پیوست که تلاش شده تا در کنار مباحث اقتصاد مقاومتی به این موضوعات نیز توجه شود.

وی در ادامه افزود: موضوع مسابقات سگ‌کشی نمونه‌ای از فضای متشنج در بخش فرهنگی محسوب می‌شود که در آن رسانه‌ها وارد شدند؛ از این‌رو جشنواره رسانه‌ای امر به معروف و نهی از منکر با هدف تجلیل از رسانه‌های حامی امر به معروف و نهی از منکر گام برمی‌دارد.

کمالی در ادامه به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری جشنواره شناساندن رسانه‌هایی است که موجب واکنش مثبت مسؤلان شده‌اند که در این ارتباط کتاب تجربیات اصحاب رسانه در بحث امر به معروف و نهی از منکر چاپ خواهد شد. همچنین در جشنواره رسانه‌ای ابوذر 18 اثر در مرحله استانی برگزیده و در هر محور به سه اثر جوایزی اهدا می‌شود.

نوید کمالی - مهندس نوید کمالی - دکتر نوید کمالی - نویدکمالی - بسیج رسانه - سازمان بسیج رسانه

معاون سازمان بسیج رسانه استان زنجان تصریح کرد: آثار برتر به جشنواره ملی که به میزبانی تهران برگزار می‌شود، ارسال خواهد شد که در این راستا بحث امنیت اجتماعی تاثیرگذاری بالایی دارد، زیرا جشنواره امر به معروف از تاثیرگذاری و اهمیت بالایی برخوردار است که در کنار جشنواره‌های رسانه‌ای اردوی ولایت نیز ویژه خواهران برگزار خواهد شد.

کمالی تصریح کرد: در طول برگزاری اردوها و جشنواره‌های رسانه‌ای، هزینه‌ای از اصحاب رسانه دریافت نخواهد شد و خبرنگاران آزاد نیز می‌توانند در این جشنواره حضور یابند. در جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مرحله استانی با حضور یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در زنجان برگزار خواهد شد که در ادامه از اصحاب رسانه برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

نوید کمالی - مهندس نوید کمالی - دکتر نوید کمالی - نویدکمالی - بسیج رسانه - سازمان بسیج رسانه

این مسئول خاطرنشان کرد: بسیج یک نهاد فراجناحی بوده که رویکرد آن تعامل و همکاری با همه دستگاه‌ها است اما متاسفانه در برخی موارد بعضی از دستگاه‌ها همکاری لازم را ندارند. 

وی افزود: در حال حاضر 270 نفر در سازمان بسیج رسانه استان عضو هستند که جامعه هدف مورد نظر ما 400 نفر است. همچنین بیش از 50 درصد اعضای این سازمان را خواهران تشکیل می‌دهند.

کمالی تصریح کرد: شکل‌گیری قرارگاه رسانه‌ای امر به معروف و نهی از منکر و برنامه‌ریزی برای بازدیدهای رسانه‌ای از دستاوردهای ادارات دولتی و واحدهای تولیدی از برنامه‌های مهم این حوزه است که در دستور کار قرار دارد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار