تابناک زنجان گزارش می دهد;
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به حادثه دلخراش کشته و زخمی شدن 5 نفر در محور حدابنده - همدان اظهار داشت: در این تصادف دو سگ مینیاتوری عامل وقوع حادثه بودند.
کد خبر: ۲۶۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۲ 24 July 2016
یکی از معضلات فرهنگی در حال رواج در کشور نگهداری از حیوانات غیر بومی در منازل است که می توان ریشه های شکل گیری آن را در مدگرایی و وجود بیماری های روحی از جمله افسردگی و انزوای اجتماعی جستجو نمود.

اما این معضل ناپسند اجتماعی تنها دارای آسیب های فرهنگی نیست بلکه گاهی هزینه های جانی را نیز در پی دارد که نمونه آن در تصادف اخیر در زنجان قابل مشاهده است زیرا متاسفانه در پی یک فقره تصادف در محور خدابنده به همدان بین خودرو پراید و پژو پارس دو زن جوان فوت و سه نفر نیز مصدوم شدند.

سگ های مینیاتوری موجب مرگ دو زن در زنجان شدند + عکس

متاسفانه آنگونه که از اطلاعات منتشر شده در مورد این واقعه بر می آید عامل تصادف دو عدد سگ مینیاتوری داخل خودرو ها بوده اند که در طی این حال این دو حیوان نیز تلف شده اند.

رئیس پلیس راه استان زنجان نیز با اشاره به این حادثه اظهار داشته است: با بیان اینکه داشتن دو قلاده سگ مینیاتوری در وقوع این تصادف بسیار موثر بوده است و هر دو این سگ ها هم تلف شدند لذا به هموطنان عزیز توصیه می شود از نگهداری حیوانات مینیاتوری در خودرو خود به شدت خودداری کنند چرا که وقوع تصادفات را تشدید می کنند.

لذا تابناک زنجان در کنار هشدارهای فرهنگی به خانواده ها و مخاطبین عزیز در مورد نگهداری حیوانات در منازل باید تصریح می کند که پلیس راهها و گشت های پلیس راهور در صورت مشاهده این گونه حیوانات در خودرو با رانندگان برخورد خواهند نمود. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
از کجا اینهمه مطمئنید که این سگها باعث تصادف بودند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
حالا از کجا به این نتیجه جالب رسیدند که سگ باعث تصادف بوده خدا میدونه
لابد جعبه سیاه پراید پیدا شده .....
بهونه از این مسخره تر ؟؟؟!!!
سيد
|
United States
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
ناشناس جون خوب گفتى ، اما جاى شكرش باقيه كه برجام را به عنوان علت حادثه اعلام نكرده اند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار