رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از برگزاری کارگاه آموزش خبرنگاری حرفه‌ای در ۳۱ تیرماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۶۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۳ 19 July 2016
عبدالله جعفری با اشاره به برگزاری کارگاه آموزش خبرنگاری حرفه‌ای در زنجان اظهار داشت: این دوره آموزشی فشرده به مدت یک روز در سازمان بسیج رسانه استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌‎نام برای شرکت در این دوره قبل از ماه مبارک رمضان آغاز شده بود، عنوان کرد: بیش از 50 نفر برای شرکت در این دوره آموزشی ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان افزود: کارگاه آموزش خبرنگاری حرفه‌ای از صبح روز پنجشنبه 31 تیرماه آغاز عصر همان روز به صورت کارگاهی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این دوره آموزشی مباحث نوین حوزه رسانه به خبرنگاران استان آموزش داده می‌شود، ابراز کرد: محمد کریمی یکی از پیشکسوتان و تحلیل‌گران حوزه رسانه که سابقه درخشان در امر رسانه دارند به عنوان مدرس در این کارگاه آموزشی حضور دارد.

جعفری تاکید کرد: پیش‌بینی ما این است که این دوره آموزشی نه تنها برای خبرنگاران استان مفید خواهد بود بلکه انتقال تجربیات این مدرس و پیشکسوت حوزه رسانه خبرنگاران زنجان را بیشتر با تحولات روز رسانه آشنا خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقاء سطح کیفی خبرنگاران استان عنوان کرد و گفت: قبل از این نیز دوره‌های مقدماتی و حرفه‌ای خبرنگاری توسط سازمان بسیج رسانه برگزار شده و به دنبال این هستیم تا این دوره‌های آموزشی را در فواصل زمانی مشخص برگزار کنیم.

وی اظهار داشت: در آینده دوره‌های آموزش عکاسی مقدماتی و حرفه‌ای توسط این سازمان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار